Tanklar ve apc'ler hariç diğer tüm araçlar tek bir patlayıcı darbesi ile yokedilebilirler.(c4, roket, tow vb.)
Fakat ağır zırhlı araçlar, ki bu kategoriye apc'ler ve tanklar giriyor, farklı hasar alma çarpanlarına sahiptir.
Diğer hafif araçlar ve hava araçlarında bu her noktadan 1.0x'ken tank ve apc'lerde bu çarpan yanlardan ve arkadan isabette 2.0x'e ulaşır.

Bu zayıf kısımlara isabet edecek hasarı en aza indirgemek için zırhlı aracınızı düşmana doğru çevirmelisiniz.
Böylece gelecek olan roketler ve anti-tank topları ön zırha isabet edecektir.

Peki ön zırhdan daha iyi bir çözüm var mı ? Evet.
Çok dar bir açıdan isabet eden top mermileri ve roketler tanklar için 0.5x apc'ler için 0.6x çarpanı ile çarpılır.
Bunun anlamı, gelen hasarı %50-%60 olarak yarıya indirebilirsiniz.


Araçların silahlarında diğer araçlara verilecek olan hasarı belirleyen başka çarpanlar da bulunmaktadır.
Bir tank topu direkt hasar ve patlama hasarı olmak üzere 2 değişkenin bileşiminden oluşan 1000 hasar verir.
Bu hasar helikopter ve hafif kara araçlarına direkt olarak yansırken, başka bir tanka karşı kullanıldığından işler tamamen değişir.
Tank topunun çarpma ve patlamadan kaynaklanan hasarına ilişkin birkaç farklı çarpan bulunmaktadır. Bu çarpanlar direkt olarak hasarın verildiği aracın tipine bağlıdır.
Bunları tek tek listelemek yerine, tank topunun başka bir tank veya apc'ye verdiği hasarın ortalama 350 dolaylarında olduğunu söyleyebiliriz.


Araçlarla ilgili bahsetmemiz gereken başka bir konu da engineer sınıfının oyuncağı, "Repair tool"(Tamir aleti/matkabı).

Repair tool dakikada 900 kere atış yapabilen bir alettir. Bu her 0.066 saniyede bir atış yaptığı anlamına gelir.
Her atışta 0.041 değerinde ısı kazanır. Bu ısınmayı iptal etmek için arada 0.5 saniye soğumasını beklemek gerekir.
Bu değerleri birleştirirsek repair tool ısınıp buhar çıkarıncaya kadar 8.3 saniye çalışabilir ve 125 kere atış yapar.
Her atışta toplam araç canını(Oyun içi değil) 5 değerinde tamir eder. Araca 8.6 saniyede 625 can kazandırabilir.
Tetiği 8.6 saniye boyunca basılı tutmak aşırı ısınmaya sebep olur ve bir süre soğumasını beklemeniz gerekir.
Repair tool'u düşman askeri üzerinde kullandığınız zaman da aynı şekilde dakikada 900 atış yaparak düşmana dakikada 900 atış yapan bir tüfek gibi hasar verebilir.
Oyundaki tüm ağır zırhlı araçların 1250 canı vardır. Bu değer araçların gerçek can değeridir, oyun içinde yüzde ile hesaplanır. Yani oyun içinde %50 canı olan bir tankın canı 625'dir.

Gelelim karşılaştırmalı teknik tabloya ve açıklamasına :

DAMAGE TAKEN ARMOR
Bu kısım aracın neresinden hangi çarpanla hasar aldığını göstermektedir. Tanklarda gördüğünüz gibi arkadan ve yanlardan 2x değerinde hasar alınmaktadır. Ayrıca yine tanklarda dik açılı isabette hasarın çarpanı da burada belirtilmiştir.

WEAPON 1
Burada aracın birincil sürücüsünün kullandığı birincil silahın verdiği hasarlar gösterilmektedir.
Tablodaki mermi işareti silahın mermisinin verdiği hasarı, patlama işareti ise patlamasından kaynaklanan ek hasarı belirtmektedir.

V ALT
Bu kısım ise birincil sürücünün kullandığı ikincil silahın bilgilerini göstermektedir. Bu silahları kullanmak için spec 3'de "V ALT W" eklentisi kullanılmalıdır. Aynı şekilde merminin ve patlamanın hasarı belirtilmiştir.

WEAPON 2
Bu kısımda ise o araçtaki 2. ve diğer personellerin kullandığı silahların verdiği hasarlar belirtilmiştir. Örneğin black hawk helikopterindeki minigunlar, tankın gunner'ının makineli tüfeği vb. bu sınıfa girmektedir.

Tablo :