atari oyunları
Toplam 7 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 7 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Fetih Online’da Ekipman Öznitelik Sistemi

  1. #1
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Sep 2011
    Mesajlar : 28
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Thumbs up Fetih Online’da Ekipman Öznitelik Sistemi



    Fetih Online’ın altı çizilebilir ayrıcalıklarından biri olan ekipman geliştirme sistemi, oyunun birçok özellikli sistemlerinin önünde gelen mükemmel bir yapı olup, bu sistemden iyi anlamak, oyun sırasında akıllıca yararlanmak, bir oyuncunun oyundan habngi derecede zevk alabileceğini belirleyen önemli unsurlardan biridir .
    Silah ve ekipman özniteliklerine ilişkin işlem ve NPC’ler çok olduğu için, bazı oyuncular hatta oyunu anlamak zor olduğundan şikayetçi. Aslında bunların hepsi iyi anlaşıldıktan sonra keyfinize keyif katacak özelliklerdir.
    Bir silah veya ekipman eline düştüğünde, sıradan bir oyuncu mutlaka hiç iyileştirmeden oyunu bırakana dek olduğu gibi sıtlayıp dünyanın dört bir yanını dolaşmaz. Kesinlikle onu daha iyi yaparak, canavarlara ve diğer oyunculara karşı daha güven içinde olmalarını sağlamak için çalışır. Çünkü, aynı CP ile savaşa başlayan iki oyuncunun hangisinin hayatta kalacağını, büyük oranla daha keskin silah, daha dayanıklı zırh miğfer belirlemeketdir. (Elbette, sadece bunlar değil.) Tıpkı, çuval veya deri ile örtünen AK47’li birinin özel yapımlı kurşun geçirmez yelekle korunan M16’lı biri ile savaşması gibi. Ama mutlu eden şu ki, oyun bu çuval veya deriyi kurşun geçirmez yeleğe, ağır ve kötü isabetli AK47’yi tek kurşunla hedef noktadan vuran M16’ya dönüştürmenize olanak sağlamaktadır. Oyunda pek çok sayıda item bu hedeflerinizi karşılamak için hizmet vermektedir.
    Aşağıda söz konusu sistemle silah ve ekipmanlar üzerinde yapılabilen farklı işlemler, yararları ve gerekli itemleri detaylı anlatıyoruz.

    *******************************
    Kalite


    Fetih Online silah ve ekipmanları 5 farklı kaliteye ayrılıyor. Onlar, Normal (veya Beyaz), Rafine, Yekta, Elit ve Süper’dir. Kalite sırasına göre şöyle anlatılabilir: Süper>Elit>Yekta>Rafine>Normal, yani, en yüksek kalite Süper, en düşük veya temel kalite Normal’dır. Bir item Normal’dan direk Süper’e veya Rafine’den direk Elit’e atlayamaz, adım adım yükseltilmek zorundadır. İtemlerin çoğu elinize Normal olarak düşecek, gerisi ise size bırakılmaktadır.
    Peki, daha yüksek kalite daha düşüğüne göre nasıl üstünlük sağlıyor? Bunu açıklamadan önce aşağıdaki resmi inceleyelim.


    Farketmiş olmalısınız ki, silahın kalitesi yükselince Saldırı ve Çeviklik artıyor. Anlamı ise, daha yıkıcı ve daha hızlı oluyor. (Burada silah kullanıldığı için saldırı ve çeviklik denen iki öznitelik etkileniyor, eğer bir giysi falan ise değişebilir, örneğin, Bot için sıyrılma gibi).
    Bir de, silahın ışıltısı da renk değiştiriyor, Normalken ışıltı yoktu, sonunda Süpere dönüştüğünde kırmızı oldu.
    Kalite yükseltme nasıl yapılır peki? Cevabı ise, yukarıdaki resimde açıklandı gibi Ejder Topu ile yapılıyor. Seviye yükselince daha da yükseltmek için gereken Ejder Topunun sayısı da doğal olarak artıyor.

    Kısaca, Kalite yükseltmek silahın çevikliği ve saldırısını güçlendirecek, daha yüksek alarmlı ışıltı verecek. Kalite yükseltme Ejder Topu ile yapılacak. Yüksek kaliteli itemler sistem tarafından korunuyor,mesela,kilitlemeniz öneriliyor, bırakmak istediğinizde uyarı alıyorsunuz.

    *********************************
    Seviye

    Seviye, Kalite ile beraber 2 temel öznitelik sayılmakta ve hemen hemen aynı derecede önem taşımaktadır. Bir çok silahın en yüksek seviyesi 140 olup, karakter seviyenizden yüksek seviyeli silah veya ekipmanları kullanamazsınız. Aşağıdaki resme bakalım.
    Bu sefer daha önce Kalitesini Süper’e yükselttiğimiz Demir Katana temelinde Seviye yükseltme cereyanı anlatılıyor.
    Resimden anlaşıldığı gibi, seviye 10 Demir Süper Katana, seviyesi yükselince
    1, Adı değişiyor
    Demir Katana Seviye 90’a ulaştığında İse Katana oluyor, Seviye 95’te ise Ürperti Katana’ya dönüşüyor.
    2, Silah Yeteneği gereksinimi artıyor
    Yani bu silahın kullanımında daha iyi olmanızı talep ediyor. Çünkü daha büyük hasar verici silahı daha deneyimli birinin kullanması uygun olacak, tıpkı, çocuklar sapan oynuyorlar, eğitimli askerler ise M16.
    3, Hız artıyor.
    4, Silahın ömrü uzuyor, yani kolay kırılmıyor.
    5, Silah daha görkemli, muhteşem bir şekle giriyor.
    Kalite yükseltmek için Ejder Topu gerekirken, Seviye yükseltmek için Meteor gerekmektedir. Seviye yükselince daha da yükseltmek için gereken Meteor sayısıda değişiyor. Örneğin, Seviye 10’dan 15’e yükseltmek için 3 Meteor harcadıysak, Seviye 90’dan 95’e yükseltmek için 20 Meteor harcamamız gerekmektedir. Resimden de anlaşıldığı gibi, Seviye genelde her defa 5 birim atlıyor.
    Silahın Seviyesi ve Kalitesi oyuncular çok önem vermesi gereken en temel öznitelikler olup, silah üzerinde yapılabilen diğer yükseltmelere göre bir an önce yapılması tercih edilir. Kalite ve Silah yükseltmek için, gerekli eşyalar hazırlandıktan sonra marketteki Sihirli Esnaf denen kişiye gidilir. Bu adam silah seviyesini düşürme becerisine de sahip olup, seviye yükseltmenin keyfinden sarhoş olup, farkında olmadan silah seviyesini adamınızın seviyesinden daha yüksek yaptıysanız, bu işlemle çözersiniz.
    Devamı Geliyor...






    Paylaş
    FetihOnline'da S122AteşTaoist> S131Ninja>S111Truvan>Keşiş bekleniyor...:rolleyes:



  2. #2
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Sep 2011
    Mesajlar : 28
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Soketleme

    Soket, yani silahın sapı veya gövdesinde açılan oyuk veya delik diye anlaşılabilir. Bir itemi soketlemenin tek amacı ise oraya bişey (Cevher) takmaktır. En fazla iki soket açılabilir, her birine birden iki adet farklı veya aynı cevher takılabilir. Silaha soket açmakla silahın özniteliğinde değişiklik olmuyor, fakat Savaç Gücü 1 puan artacaktır. Ama Soket açmak, silaha ekstra etkiler vermek için ön şarttır. İki soket, iki cevherli silahlar maceracıların elde etmek istediği nuhteşem güç kaynağı olup, soketlere takılabilecek cevherler ve onların etkisi hakkında bir sonraki konumuzda açıklama yapacağız.

    Soketleme gereksinimleri
    Silah için:
    Silah sapasağlam olması lazım, yani Sağlamlığı ful olması lazım. (Sağ.:66/66 gibi) Aksi takdirde önce tamir etmeniz gerekecektir.
    İlk Soket için 2 Ejder Topu, 2. Soket için 5 Ejder Topu gerekir.
    Silah olmayan ekipmanlar için:
    Sapasağlam olması lazım.
    İlk Soket için 12 Ejder Topu, 2. Soket için bir Taş Matkap gerekir. Bazen başarısız olabilir.
    Yıldız Kulesi, Cennet Yelpazesi gibi Tılsımlar için ise FP ve farklı minör ekipman gerekecektir.

    Silahlı ve silahsız ekipmanları soketlemek için, Marketteki Demirci Ali'den (212,211) yardım sorayabiliriz.

    Soket açan Demirci


    İlk Soketi açma




    ikinci Soketi açma



    ********************************
    Cevher Takma


    İsminden anlaşıldığı gibi, bir önceki konumuzda anlattığımız soketleme (veya delme) işlemini tamamladıktan sonra, açılan soketlere cevher takayabiliriz. Takılabilecek 8 çeşit cevher bulunmakta olup, farklı cevherler farklı etkiler sağlamaktadır. Mesela, soket bir Menekşe Cevheri takadıysak, bu silahı kullanabilmek için gereken Silah Ustalığımızı geliştirebiliyoruz. (Yani, örneğin, muhteşem bir silahımız vardı ve kullanmak için Silah Ustalığımız 7 olması isteniyordu. Maalesef şu anki silah ustalığımız 6 olduğu için silahı kullanamadan envanterde taşıyorduk. Artık bir Menekşe Cevherimiz oldu, silaha takıdıktan sonra silah ustalığımız artıp 8 oldu, bu an silahı hemen kullabiliyoruz.) Ay Cevheri koyduğumuz takdirde büyü tecrübemiz artacak ve saire.

    Aynı zamanda, cevherlerin de Normal, Rafine ve Süper olarak kalite farkları bulunmakta olup, sokete koyulmasıyla beraber getireceği etkileri Kalitesine göre yüzdelikte olacaktır.

    Takılabilecek Cevher Seçenekleri ve sağlayacağı etkiler şöyledir:

    Menekşe Cevheri: Silah ustalığını arttırır
    Ay Cevheri: Büyü tecrübeni arttırı
    Gökkuşağı Cevheri: Karakterin tecrübesini arttırır
    Kylin Cevheri: Silah sağlamlığını arttırır
    Anka Cevheri: Büyü saldırısını arttırır
    Ejder Cevheri: Fiziksel saldırıyı arttırır
    Öfke Cevheri: Vuruş isabetini arttırır
    Kaplumbağa Cevheri: Alınan hasarı azaltır

    Ayrıca, takılan her bir SÜPER cevher için 1 Savaş Gücü yazılmaktadır.

    Aşağıda örnek için, Anka Cevheri ve Ejder Cevheri’nin Ninja Katanası üzerine takılma cereyanını resimle anlatıyoruz. Resimden, soketlere farklı cevherleri koyduğumuzda, silah özniteliğinin nasıl değiştiğini görebiliyorsunuz.











    Bir itemi soketlemek için, Anka Kalesi'ndeki Bulut Esnaf (243,237)’a gidilecek. Bu Esnaf kardeşimiz herhangi bir ücret istemeden geirdiğimiz cevheri silah veya diğer ekipmanlar üzerine konduracak. Bir de, bu Esnafın takılmış cevherleri çıkartabileceğini de unutmayınız.

    Bir item iki soket, iki cevherli bir duruma geldikten sonra, yüksek derecede yıkıcı veya koruyucu bir şeye dönüşecektir. Oyuncuların hepsi elindeki demir parçasını bu duruma getirmek için son derece risklere atılmaktadır.

    Peki o zaman, silahımız en iyi duruma geldi mi artık? Hayırdır. Fetih Online’da silahlarınızı daha da muhteşem ve yüzde yüz güvenilir kılabilmeniz için, başka bir kaç yönden de olasılık sağlanmaktadır. Devam ediyoruz.
    Devamı Geliyor...






    Paylaş
    FetihOnline'da S122AteşTaoist> S131Ninja>S111Truvan>Keşiş bekleniyor...:rolleyes:

  3. #3
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Sep 2011
    Mesajlar : 28
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Bileştirme


    Bileştirme, silahlara (veya silah olmayan ekipmanlara) ekstra İsabet ve Saldırı veren işlem olup, silah geliştirme yolundaki çabalarınızın ağırlık verilmesi gereken bir kısmıdır. Sıradan bir silah, +’lı taşların yardımıyla bileştirilmiş bir silaha dönüşecek. Bileştirilmiş silahlara daha önce kaydettiğimiz gibi, ekstradan İsabet ve Saldırı denen iki öznitelik eklenmesiyle beraber, silah adına + işareti de eklencek. Bu yüzden, bileştirilmiş silahlar artılı silah olarak da anılıyor.
    Bileştirme seviyesi +1’den +12’ye kadar olup, rakam büyüdükçe İsabet ve Saldırı boyutu da büyüyecek, dokunan her kimse kan içinde boğulacak demektir.
    +’lı taşlardan başka, +1 - +8 arası diğer silahlar da taş yerinde bileştirme seviyesini yükseltmek için kullanılabilir. Kolay olsun için, iki veya daha fazla silahı eritip tek bir vücutta birleştirip, daha güçlü tek bir silah elde etmek diye anlaşılabilir.

    Bileştirme Marketteki Element Fırını’nda yapılıyor. Önce fırına ve sonra Bileştirme Yükselt’e tıklayarak bileştirme penceresini açıyoruz.
    Aşağıda, daha iyi anlaşılması için, bileştirmeyi resimle anlatacağız.




    Kutuya koyuyoruz ve bileştir’e tıklıyoruz




    Artık sıradan bir silah +6 (Bileştirme seviyesi 6 olan) silah oldu



    Önce mevcut olmayan iki öznitelik eklendi: ekstra İsabet 8 ve ekstra Saldırı 463



    Bir daha Bileştirme yapıldı, ekstra İsabet ve Saldırı artık 9 ve 544 oldu



    Bu şekilde bileştirmeye devam edilebilir ve en yüksek bileştirme seviyesi +12’ye ulaşmak için çalışılırı. +12’ye ulaştırıldığında, silahın nasıl değişeceğini hayal edebilirsiniz.
    ************************************
    Kutsama


    Artık geldik Kutsama’ya. Silahlar kutsanabilir ve böylece aldığınız hasarı belli bir oranda azaltabilir. Oran olarak, %1, %3, %5, %7 dört seviye bulunmkata olup, silahınızın Kutsanması için Süper Kaplumbağa Cevheri gerekmektedir. Süper Kaplumbağa Cevheri Normal olanlarını bileştirerek de elde edilebiliyor ve gümüş harcanması gerekiyor. “Oyundaki ilgili NPC şöyle diyor mesela, Bir süper Kaplumbağa Cevheri elde etmek kolay değil. Bana 15 rafine Kaplumbağa Cevheri ve 1,000,000 gümüş vermelisin.”
    %1 hasar azaltma özniteliği eklemek için 5 adet Kaplumbağa Cevheri istenirken, %1’den %3’e yükselmek için 8 adet gerekmektedir. %5 ve %7 hasar azaltma seviyesine ulaşmak için ise daha çok Süper Kaplumbağa Cevheri istenmektedir.
    Aşağıda resimle açıklayalım bunu da.




    Silahınıza kutsanma eklemek için, marketteki Tılsımcı (320,228) ile konuşmanız yeterlidir. Tılsımcı’ya tıklayın ve tılsımcının övünme sözlerinin altındaki “Kutsanmış özniteliği yükselt”e seçeneği ile ekipman kutsama penceresini açın. Sol taraftaki kutuya silahınızı, alttaki kutulara ise getirdiğiniz Kaplumbağa Cevherlerini koyup Yüksel’e basın. Şunu unutmayınki, eğer koyduğunuz ekipman veya silah sapasağlam değilse (Sağ niteliğine bakarak kontrol edin) önce tamir etmeniz gerekir. Çünkü adam riskli işi almak istemiyor, kırılırsa nasıl ödeyeceğim diye.
    Devamı Geliyor...






    Paylaş
    FetihOnline'da S122AteşTaoist> S131Ninja>S111Truvan>Keşiş bekleniyor...:rolleyes:

  4. #4
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Sep 2011
    Mesajlar : 28
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Tılsımlama


    Tılsımlamak silahınıza (veya herhangi bir ekipmana) ekstra CP(Can Puanı) kazandırır. Mesela alttaki resimde Kata’nın Can Puanı (Sağ.:) 66 idi, tılsımladıktan sonra ekstra 120 Can Puanı kazandırıldı. Böylece silahınız kolayca kırılmayacak, sık sık tamir etmek için koşmayacaksınız. Anlaşılıyor ki Tılsımlama da çok önemli bir işlemdir. Güç bela +12 ve iki soket iki cevherli yapılan bir silahımız vardı diyelim, eğer CP geliştirmeyi unuttuğumuz için birden kırılırsa son derece üzücü bir olay olacak. Bu yüzden, üzerinde emek harcadığınız, kıymetli itemlerinizde CP geliştirmeye önem vermeniz, bu tür acıları yaşamış oyuncular tarafından önerilmektedir.
    Tılsımlama, daha önce adı geçen Marketteki aynı Tılsımcı’dan yapılmaktadır. Masraf olarak cevher harcanıyor ve farklı cevher, farklı kaliteler, farklı miktarda CP sağlamaktadır. En yüksek CP 255 puan olarak Süper Ejder Cevheriyle iteme eklenmektedir.




    ***********************************
    Rafine Etme ve Sabitleme

    Fetih Online’da, Arenadaki İtibar Mağazasından satın alınabilen veya canavar öldürerek, çeşitli etkinlik ve görevlere katılarak elde edilebilen Rafineri İtemleri de bulunmakta olup, farklı ekipmanlar için Rafineri İtemi de farklı olacak. Rafineri ekipmanlara ekstra nitelikler ve muhteşem yardımlar sağlamaktadır. Örneğin, Panzehirleme Paketi’nden çıkacak Panzehirleme itemi ile siah rafine edildiğinde, silah zehirli saldırılardan hasarı azaltır. Kritik Darbe itemi ise, silahınızın Büyü Saldırısını iki katına çıkarma şansı verecektir.

    Farklı Rafineri itemleri silah üzerinde şu etkileri sağlayabilir.
    Yoğunlaşma: Maksimum Cp artırır.
    Panzehirleme: Zehirli saldırılardan hasarı azaltır.
    Kritik Darbe: 1.5x hasarlı Fiziksel Saldırı yapma şansı vardır.
    Kritik Darbe Yeteneği: Büyü Saldırısını iki katına çıkarma şansı verir.
    Penetrasyon: Hedefin Büyü Savunmasını azaltır, aynı anda hedefin aldığı Büyü hasarını yükseltir.
    Korunma: Hedefin Kritik Darbe ve Kritik Darbe Yeteneğini aktif etme şansını azaltır.
    Blok: Alınan Fiziksel Hasarı %50 azaltma şansı vardır.
    Yarma: Hedefin Savaş Gücü senden daha yüksekse, Maks Saldırını artırır.
    KarşıEylem: Hedefin Maks Saldırısını aşmasını engeller.



    Sabitleştirme ise, geçici olarak elde edilen bu tür efektleri kalıcı etmek içindir. Efekti sabitlemek için Marketteki (301, 210) Rafineri Sabitleştirici bulunacak.

    Devamı Geliyor...






    Paylaş
    FetihOnline'da S122AteşTaoist> S131Ninja>S111Truvan>Keşiş bekleniyor...:rolleyes:

  5. #5
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Sep 2011
    Mesajlar : 28
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Saflaştırma


    Artifakltlar, yani Savaş Ruhları veya Ejder Ruhları, ekipmanlara sihirsel, fiziksel veya görsel efektler sağlayan özel itemler olup sadece Boss canavarlardan düşürülür. Farklı bosslardan farklı Savaş Ruhları düşüyor ve aynı türdeki itemler üzerinde kullanılıyor. Mesela, Lav Yaratığı’ndan Alev Kalkan ve Alev Zırh Savaş Ruhu düştüyse, Alev Kalkan kalkan için, Alev Zırh zırh için kullanılması gerekiyor. Savaş/Ejder Ruhuyla saflarştırılan itemler daha yıkcı, dayanıklı, görkemli ve ışıltılı olacaktır.
    Bu tür efektler de genelde 7 günlük bir süreyle verilecek ve sabitleştirme yoluyla itemde sonsuza dek kalabilecektir.
    Efekti sabitlemek için Marketteki (200,214) Saflaştırma Sabitleştirici bulunur.



    Bu kadar yazdık, anlamak kolay olsun diye çok fazla detaydan kaçındık. Biraz anlamış oldum, şimdi detaylı öğrenmek istiyorum diyenler varsa lütfen resmi siteye buyurun. Açıklamalarımızda yanlış giden bir şeyler varsa lütfen kusura bakmayınız,artık kolay gelsin!

    Resmi Site: http://fetih.91.com
    Facebook: http://www.facebook.com/fetihonlineTR
    Forum: http://bbs.fetih.91.com






    Paylaş
    FetihOnline'da S122AteşTaoist> S131Ninja>S111Truvan>Keşiş bekleniyor...:rolleyes:

  6. #6
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Sep 2011
    Mesajlar : 28
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Saflaştırma


    Artifakltlar, yani Savaş Ruhları veya Ejder Ruhları, ekipmanlara sihirsel, fiziksel veya görsel efektler sağlayan özel itemler olup sadece Boss canavarlardan düşürülür. Farklı bosslardan farklı Savaş Ruhları düşüyor ve aynı türdeki itemler üzerinde kullanılıyor. Mesela, Lav Yaratığı’ndan Alev Kalkan ve Alev Zırh Savaş Ruhu düştüyse, Alev Kalkan kalkan için, Alev Zırh zırh için kullanılması gerekiyor. Savaş/Ejder Ruhuyla saflarştırılan itemler daha yıkcı, dayanıklı, görkemli ve ışıltılı olacaktır.
    Bu tür efektler de genelde 7 günlük bir süreyle verilecek ve sabitleştirme yoluyla itemde sonsuza dek kalabilecektir.
    Efekti sabitlemek için Marketteki (200,214) Saflaştırma Sabitleştirici bulunur.



    Bu kadar yazdık, anlamak kolay olsun diye çok fazla detaydan kaçındık. Biraz anlamış oldum, şimdi detaylı öğrenmek istiyorum diyenler varsa lütfen resmi siteye buyurun. Açıklamalarımızda yanlış giden bir şeyler varsa lütfen kusura bakmayınız,artık kolay gelsin!

    Resmi Site: http://fetih.91.com
    Facebook: http://www.facebook.com/fetihonlineTR
    Forum: http://bbs.fetih.91.com






    Paylaş
    FetihOnline'da S122AteşTaoist> S131Ninja>S111Truvan>Keşiş bekleniyor...:rolleyes:

  7. #7
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Dec 2011
    Mesajlar : 3
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    yaww çok uzun bir konu olmuş, ama çok da değerli. teşekkürler!






    Paylaş

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica

Turnuval Yasal Uyarı!

Turnuval Bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Web sitemizi kullanmaya devam ederek, turnuval.com hizmetlerini sizlere daha iyi sunabilmek amacıyla kullandığımız cookie'ler (çerezler) ve kişisel verilerinizle ilgili Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş olursunuz.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793