oyun amca oyunlar Oyun İndir atari oyunları oyun haberleri

Sonuç: çim yamasını kuranların görüsleri

Katılımcı sayısı
34. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • süper cok begendim

    21 61,76%
  • idare eder bence

    6 17,65%
  • kötü hoslanmadım

    0 0%
  • berbat sevmedim

    7 20,59%
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 28 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Koyu yeşil süper fifa 07 çim yaması Anlatımlı

  1. #1
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 202
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Koyu yeşil süper fifa 07 çim yaması Anlatımlı





    ÖNEMLİ DİKKAT
    bazı arkadaşlarımız sevmeyince kaldırmıs kaldıracaklar sakın yuklemesin




    Online yani baskaları ilede internetden maç yapmanızı etkilmez çünkü ben bu çim yaması ile coktandır oynuyorum
    istediniz yerden indirin hepsindekide aynı çim yaması
    http://rapidshare.com/files/25149715..._305_.rar.html
    http://www.storage.to/get/mWeunnmn/%...amas%C4%B1.rar
    http://www.2shared.com/file/6545907/.../im_yamas.html

    KURULUM

    C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 07\data buraya kurulacak yada 07 nerdeyse orayı secin normalde bu dizine yuklenir
    ileri bas yeniden ileri bas başla yazısına bas sonra ordata cıkan
    göster faitbulder.exe tıkla acılan yerde BUİLD BASINCA DOSYALAR KISA SÜRDE YUKLENİR
    karsınıza tamam yazısı cıkar çim yaması hazır artık


    EGER SEVMEZSENİZ KALDIRMAYA ÇALISIRSANIZ 07 SAHALARINIZ BU SEKİL OLACAK

    [IMG][/QUOTE][/IMG]
    Mesaj Mazaka tarafından (04-07-2009 Saat 17:46 ) değiştirilmiştir.
    Mazaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır




  2. #2
    éDiήHσqŚ
    Yedek Oyuncu

    Standart



    abi bu kasma falan yaparmı..?

    bi de eski haline getirmek için hangi dosyayı yedeklememiz lzm ?
    Mesaj éDiήHσqŚ tarafından (31-05-2009 Saat 13:52 ) değiştirilmiştir.

  3. #3
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 202
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Alıntı EdinhoGS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    abi bu kasma falan yaparmı..?

    bi de eski haline getirmek için hangi dosyayı yedeklememiz lzm ?
    senle oynadım maclarda hep bu çim yaması vardı bende eger kaldırmak istersen programı kurduktan sonra

    C:\Program Files\EA SPORTS\FIFA 07\data


    resmi hardisk seklinde kırmız carpı var Uninstal
    Mazaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  4. #4
    éDiήHσqŚ
    Yedek Oyuncu

    Standart



    saol abi güzele benziyo..

  5. #5
    Banned

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 1.736
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 0

    Standart



    multide kasmaya başlayınca silmeye kalktım sildikten sonra olan bu

    EziQue isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  6. #6
    éDiήHσqŚ
    Yedek Oyuncu

    Standart



    Alıntı =TuAF=Tiger Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    multide kasmaya başlayınca silmeye kalktım sildikten sonra olan bu

    bendede oldu baktım olmuyo tekrar yükledim

  7. #7
    Banned

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 1.736
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 0

    Standart



    aynen silip tekrar yüklüyorum
    EziQue isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  8. #8
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 202
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    arkadaslar özür dilerim sizleri sıkıntıya soktugum için snake de kurdu oynadık sordum sorun varmı diye güzel hiç bi sorun yok dedi tiger biraz kasma var dedi ama ben coktandır bu sekilde oynuyom hiç silmdediğim için sonucu görmedim yeniden yukarıya not düştüm kuracaklar için
    Mesaj Mazaka tarafından (31-05-2009 Saat 15:38 ) değiştirilmiştir.
    Mazaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  9. #9
    éDiήHσqŚ
    Yedek Oyuncu

    Standart



    ama böle daha güzel kırmızı falan olmasa al sana matrix

  10. #10
    Aktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 401
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Alıntı EdinhoGS Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ama böle daha güzel kırmızı falan olmasa al sana matrix


    ya üstad ben krdm kaldrdm saha bozuldu datanın yedeğini almştm onu yapıştrdm yine aynı şimdi yenidenmi kurcam 07yi.keşke yüklemesydm bi ton iş çıktı la

    “ ‘ Kendi uydurmuş olduğun bir yalanı söylemek, başka bir ağızdan duyulup tekrarlanan bir gerçeği söylemekten hemen hemen daha iyidir. Çünkü birinci durumda sen bir insansın, ama ikincisinde bir papağandan hiçbir farkın yoktur.”
    Dostoyevski

    éLbét var dönüşümüz işte o gün kraLı gömüşümüz:) tüm fifa07severlere seLamLar bu oyunu bırakmamaLarı diLeğyLé
    AnacondA isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  11. #11
    Hiperaktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Dec 2008
    Mesajlar : 783
    ParaPuan
    9.922 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Bence Öbür Türlü Daha Güzel Olmuş:d Kırmızılar Yeşiller Falan
    GALATASARAY
    Eye Of Horus isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  12. #12
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jun 2009
    Mesajlar : 2.082
    ParaPuan
    2.838 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 24
    Tecrübe Puanı Gücü : 25

    Standart



    Evet matrix olmuş
    MAÇI OLAN ARKADAŞLAR ÖZEL MESAJLA ULAŞSIN HÜKMEN GEÇİRMEYE UĞRAŞMASIN.
    DeSOLaTeMaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  13. #13
    Hiperaktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Dec 2008
    Mesajlar : 842
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Alıntı kayseri Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    ÖNEMLİ DİKKAT
    bazı arkadaşlarımız sevmeyince kaldırmıs kaldıracaklar sakın yuklemesin

    link nerde ?
    YENİ , YİNE ve YENİDEN;
    A N S T Turnuvaları ile çok yakında aranıza dönüyorum.
    Fifa , Fm , Cs ve bir çok alanda sizlerleyim . BEKLEYİN.
    anstsipbisark isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  14. #14
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 202
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Alıntı anstsipbisark Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    link nerde ?
    LİNKLER yenilendi kurmadan önce iyi düşünün kaldırrısanız yukardaki gibi sahanız karısık renk olur
    Mazaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  15. #15
    Hiperaktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Mar 2009
    Mesajlar : 965
    ParaPuan
    3.718 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    kardeş peki bi dosyayı yedeklesek geri eski haline dönmez mi

    hea bi de onlineye zarar werio mu ...
    GERÇEKLERI TARIH YAZAR, TARIHIDE GALATASARAY !

    "Futbol basit bir oyundur, zor olan ise basit futbol oynamaktır."
    BurakcaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  16. #16
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 187
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Kardeş Diğre oyuncularla oynamamıza engel olurmu ??***
    :iturk:
    Mustafa Kemal Atatürk
    Fenerbahçe
    ozan-17 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  17. #17
    Hiperaktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Dec 2008
    Mesajlar : 842
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Eline sağlık ...
    YENİ , YİNE ve YENİDEN;
    A N S T Turnuvaları ile çok yakında aranıza dönüyorum.
    Fifa , Fm , Cs ve bir çok alanda sizlerleyim . BEKLEYİN.
    anstsipbisark isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  18. #18
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 1.035
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    kurdum çok güzelmiş online i etkiler mi
    seaseman isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  19. #19
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 202
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Alıntı seaseman Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    kurdum çok güzelmiş online i etkiler mi
    Online yani baskaları ilede internetden maç yapmanızı etkilmez çünkü ben bu çim yaması ile coktandır oynuyorum
    Mazaka isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  20. #20
    Banned

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 1.106
    ParaPuan
    0 [işlem yap]
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 0

    Standart



    kur yükle,kastı sil ,saha bozuldu yükle , siL .. uzun iş ., ama saha süper :)
    KaaDiiR_35 isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Turnuval 2014