Sayfa 1 Toplam 7 Sayfadan 1234567 SonuncuSonuncu
Toplam 131 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: TeK forumda Biz kaldık..!

  1. #1
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 430
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart TeK forumda Biz kaldık..!



    Diyelim ki dünyadaki bütün forumlar kapandı

    TEK forumda BİZ kaldık !




    İşte o anki diyaloglar..





    dayı dişler 10 numara diyoruz ve aşağılara kayıyoz...






    Paylaş
    Mesaj ● TwaDDLe ● tarafından (25-10-2008 Saat 21:22 ) değiştirilmiştir.



  2. #2
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 430
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart arkadaşlar eski eserler sizinle !!



    ewt ÇAKMA TV ye HOŞ gelmediniz.. saygılarla bn bn çakma üye olan twaddle..

    şimdi sizlere STANDBY olan üye. hatta üye olmayan üye olmayı hak etmeyen kişi yani bişy işte elim warmıyor yazmaya.. idare edin.. çok kötü bişy ama. işte mahluk twaddle ile msn de konuşurken sohbetleri hep beraber görelim..

    twaddle: hooooooooop !

    standby: s.a eren

    twaddle: a.s selim ne ayak !

    standby: iyi işte yuvarlanıp gidiyoz..

    twaddle: hee iyi o zaman hayırlı yuvarlanmalar..

    standby: sen yapıyon ?

    twaddle: HT yi çökertmeye çalışıyom 960 kişiyle.. seni işşiz bırakıcam ama kusuraba bakma.

    standby: yok yahu ziyanı yok aramızda kalsın... hatta yapıbilicegim bişy warsa soyle yardım edelim.. çorbada tuzumuz bulunsun

    twaddle: yauh boş wer sen işimizi yavaşlatırsın.. şimdi çorbanın içene felan edersin herşey felç olur .. bi daha içilmez o çorba..

    standby: neyse tmm.. bana kız msn si wersene

    twaddle: yahu selim bi kerede adam gibi muhabbet edek.. her konuşmamızda kız msn ni istiyon... anlamadım gitti.. koleksiyon yapıyon galiba..

    standby: ne yapıyım kendimi avutuyorum iyi oluyor.. zaten sen bana werirken kızlara senden aldıgımı soylemiyorum bile yaaaaa

    twaddle: PUehahe way canına... sen şeye takılırdın ne oldu ona..

    standby: yanlış anlama ama bn oyle emmeli gömmeli .. flimleri sevmem

    mumya:selim sen orjinal takılıyon demi..

    MustafA: yahu twaddle herkeze weriyon bi bana wermiyon ama.. geçen ugura wermişin 10 tane çok darıldım bi tane fazla wermişin ona

    twaddle: yaa gidin başımdan sitenize le ugraşıyom.. zaten bi çökmedi gitti..

    ugrzr:bu adam iyi çalışıyor... hakkını wermek lazım.. bana werdi 2 kız msn si çok memnunum...


    VE 60 YIL SONRA HERKEZ EVLEYİP HAYATINI KURAR VE Bİ GUN HERKEZ HT DE BULUŞUR...


    twaddle:wayy genç insanlar nasılsınız.. anlatım bakalım nasıl gidiyor..

    MustafA: ne genç i olum agzımda diş kalmadı klavye ile konuşuyom..

    ugrzr: twaddle çökertigin siteyi şimdi tamir edebildim.. hayatımı kararttın .. 2 gun önce tamir edip.. 1 gun sonra evlenebildim..

    twaddle: yanlışkla oldu .. 1 senede zor oldu ama güç de oldu.. hakkını wer..

    standby: twaddle kız msn si wersene

    twaddle: olum sen evlenmedin mi.

    standby:eski alışkanlık lar kolat bırakılmıyor.. ne yapıp elim onlara gidiyor hep


    MustafA: ya bnm bi sorunum war beyler... karım hergun bni dövüyor..

    standby: puhee lan bnm 60 tane karım war.. trabzonluyum ya hani o bakımdan.. icabıında kimse bişy diyemiyor..

    twaddle: abi süt üyelikten kılıbık üye ye mi yükseldin anlamadım..

    ugrzr: kılıbık üye en düşük rütbemizdir...

    MustafA: ama karım hala dövüyor ..

    twaddle: tek bir çaresi war dostum.. oda sende 60 tane eş yapıcaksın

    MustafA: ama hala dövüyor.

    MustafA: hala dövüor..



    aradan uzun zaman geçer ve herkez ölüm döşegin dedir.. VE HERKEZ SON SÖZÜNÜ SÖYLER.. VE ÖLÜR..

    MustafA: hala dövüyor..(MEFTA)

    standby: kız msn si wersene (mefta)

    thegotfather:...!(mefta)

    ugrzr: illegal yasaktır.. (mefta)

    мσтнєявσαя∂ şu köpek pitbul mu ? - hav -hav (mefta)

    MumyA ben daha çok gencim ama ( mefta)



    ewt mumyayıda zorla öldürdükten sonra...


    twaddle: hoooooooooooop! mutlu son nerde (mefta)


    twaddle: olum azrail bni tanımıyosun..

    azrail: olum sen kaç canlısın lan ...

    twaddle: hmm tam olarak iki galiba.. (mefta)

    azrail: cay canına o canıda nerden aldın

    twaddle: ortada şıcan oyarken almıştım abi

    azrail: üzgünüm çakma üye ..


    twaddle: sen bni tanımıyosun.. (mefta)






    Paylaş
    Emekli Komiser :guns:

    Twitter (Nefiskahve)

  3. #3
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 430
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart arkadaşlar eski eserler sizinle !!



    standby: yuppiii yönetici oldum . artık hamachinin babası bnm .. YAKARIM FENA YAPARIM .


    mustafa: yahu selim bırak bu ayak ayakları.. BABA felan yakışıyomu sana.. bu sitenin babası bnm aslında..gizli adminide bnm.. hadi gizli forvet gibi yani çaktın

    ugrzr: nickim siyah renk .. o kadar


    twaddle: yaa ne ayaksınz lan siz bi gun boş bırakmaya gelmiyo... bak trabzonlu adam ol kaç kere dicem .. forumda bi kral war zaten.. onuda soylemeye BEN gerek bile duymuyorum BEN..


    ugrzr: twaddle bu adam trabzonlu


    twaddle: yani ugur baştan desene forumda bi piskopat besliyomussunuz... hadi mustafa neyse süt çoçugu da adam laz korkmaya başladım..standy modundadır inşş..


    ugrzr: ya geçen gün yönetim ile msn de topluca chat yaparken.. butun modlar susuyodu herkez onu dinliyodu... bi kere olumsuz dedim de .. başım beleya girdi adamlarını üzerime salmış. 1 ay dışarı çıkamadım..

    mustafa: ya bn de bi kere slm werdim... bana pompalı tüfek gördün mü dedi ..

    penguen: ya bu herif bomba ya.. bi zaman üye iken .. abi bni mod yap dedi.. bn de olumsuz demiştim demez olaydım... 1 saat sonra evimi trabzon sporlular ve gökdeniz geldi bni taciz etti.

    twaddle: aaaaa
    mustafa:aaaaaa
    ugrzr: aaaaaaaaa

    standby: sallama la yalancı oyle bişy demedim bn yada agzımdan kaçmış olabilir.. bilmiyorum ama bni mod yap dedim... sende tabiki de yapıyorum hatta sen demesen bn zaten yapıcaktım dedin

    ugrzr: olaydan sonra oldu galiba..

    mustafa: bn pompalı tüfek bi kere görmuştum.. çok saglam bi makina .. duvarı delebiliyo

    standby: ewt bnm ki 5 duvarı bile delebiliyoo yaaa..


    twaddle: standby yani trabzon lu ne ayaksın sen

    standby: bilmiyorum sanırım 3

    twaddle: şimdi anladım zeki bi insana benziyon bnmde 3 ayagım war.... forumun revirine gidelim mi gezmeye senle.. psikoleji bölümune.. gezmeye yahu bi tane kız warda bana asılıyo..bir onun arkadası fadime war..

    standby: walla mı

    twaddle: hehe gerçek bak.

    standby: oleyy desene 3. ayagım ilk defa işe yarıyacak

    twaddle:ewt ya ilk defaa hadi bunu kutluyalim


    mustafa:3. ayak ne ?
    ugrzr: 3. ayak ne ?

    twaddle:bnde bilmiyom.. gidince görücem.. piskopat ya fazla üzerine gitmiyorum..

    standby: lan twaddle adam bnle doru konuş.. yoksa .. cezan falaka..

    twaddle:stand bni tanımıyosun ...



    __________________________________________________ _____



    50 yıl SONRA....

    twaddle:yaa gençlik bu hamachide ne gunlerimiz geçti...


    mustafa:hamachi ne ?

    ugrzr: hamachi ne ?


    twaddle: forum yahu sizin sitenizdi hatta..

    mustafa:sen kimsin ?

    ugrzr:sen kimsin ?


    twaddle:yahu bn twaddle çakma üye olan hani biraz maniac olan..

    mustafa:hee ewt şu piskopata kfa tutan adam .. sonra seni pert etmişti sonra ne oldu

    ugrzr: heeeh ewt ya şu çoçuk milleti gaza getiren warya o işte..adam işşşteee ooo adamm mustafa


    mustafa:sen kimsin?

    ugrzr: ya mustafa genemi ?

    mustafa: mustafa da kim..

    standby: aaa twaddle gelmiş

    twaddle: ewt bnm efendim..

    standby: galiba koma havası ii gelmiş..


    twaddle: yaa ewt 50 yıl sonra anca çıkabildim... efendim

    standby: bn sana demiştim dicem ama.. demedim galiba...

    twaddle: stand bni tanımıyosun...

    standby: sana 823 kişiyle dalarken iyice tanımıştım gerçi..


    twaddle: 821 kişiyle gelsene yiyosa..






    Paylaş
    Emekli Komiser :guns:

    Twitter (Nefiskahve)

  4. #4
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 430
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart arkadaşlar eski eserler sizinle !!



    Twaddle:ugur kardeşim . bu bordo çoçuk siteni hacklemiş yaa ne ayak

    ugrzr: ewt yaa o bordo kafalıyı bi yakalıyım. . . warya ..

    Twaddle:eee. anlat anlat heycanlı oluyor..

    ugrzr:kafasını databasenin içine sokucam..

    Twaddle:way canına... bnde sokabilirmiyim...

    ugrzr:hayır üyeler sokamaz... sadece yönetimde kiler..

    Twaddle:ama bak bn sokarsam daha çıkaramaz kafasını. fena sokarım.. haa herkez bilir !

    ugrzr:iii peki sadece sana bu kıyagı yapıyorum.. sokabilirsin.

    Twaddle: tmm saol . iki dk lık iş . merak etme

    DARK: twaddle sokarsa bnde sokarım banane.. !

    suwatt:hehe bn sokabiliyorum..

    deadly:bn soktum bile..

    DARK: twaddle sokarsa bnde sokarım banane.. !
    ugrzr: oldu olucak butun üye soksun..

    Twaddle: hmm bak kardeşim bu iyi fikirmiş... bn diyorum ki misafirlerde sokabilsin.


    ugrzr: olur yan forum dan da toplarız. grup oluruz daha iyi olur..

    Twaddle: şakacı senii

    ugrzr: hehe

    Twaddle: son durum baya acıklı. bordo çoçuk... morcivert çoçuk olmus :crazy_captain:






    Paylaş
    Emekli Komiser :guns:

    Twitter (Nefiskahve)

  5. #5
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 430
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart yönetici : MUSTAFA 'dan alıntı...



    Arkadaşlar birazda ben karalayım dedim fazla öyle güldürücü şeyler çıkartamam ama idare edin.Biraz ciddiyimdir yapım öyle ondan:)

    » м®.fєиαLιк™ « : Ya abi benim ileti vardı ne oldu ya şöyle afilli birşey yapcaktın rep almazsın demi torpil geçersin

    MuStAfA: Ulan fenalık bak zaten bitkinim,yorgunum bide sen bunaltma ileti mi yok sana....Bana birşeyler oluyor ya...Kalbimde fenalık oluşuyor ulan fenalık hep senin yüzünden banned atıyım anca öyle kurtulurum rahatlarım yani fenalık kalkar

    StANDby007 : Ya bu aralar forum çok iyi gidiyor online sayısı gittikçe artıyor ne mutlu ama...(Ulan biri sürü özel mesaj geliyor deli oluyom:)) Skıldım artık üye silmeye tekrar başlayacam

    мσтнєявσαя∂
    : La oğlum biz burda üye topluyoz sen siliyon anlamadım gitti:spy:

    UgRzR: Ulan penguen yine mi geldin ortam buz gibi oldu beaaaa!

    penguen: Yaaa uğur sen cozuttun iyice yeter bak! Bende o zaman sıcak bir foruma giderim site sorunları olunca arkamdan bangır bangır ağlama emzik veririm sonra...heheheheh

    twaddle: Ya adminim bir dk. bana zaman ayırabilir misin?

    MuStAfA:Ne var lan ezik user...

    twaddle:Şu foruma biraz hareket getir diye bende baya hareket getiriyorum Benim mod başvurum vardı ama henüz sonuçlanmadın mı ?

    MuStAfA : Oğlummm... Sen daha çok çalışcan..! Havada bulut sen modu unut ezik user.... Muahahah:)

    ● KiиqsтooN : Ya bu aralar ben çok ceza kesiyorum acıma duygumu biri kesti mi aldı mı ne anlamadım:spy:

    SιиcαρмυяαT: Sen her zaman böylesin sen git Sagopa kes anca öyle düzelirsin:)

    ۞ThEGoDFaTHeR۞: Ulan sincap mısın nesin her yere burnunu sokuyon mod dedik bağrımıza bastık daha dünkü toy ne diyor Sagopa laf at bende seni doğrarım olum adım üstümde baba körmüsün olum kaç no gözlük kullanıyon açta iyice bak:)

    MuStAfA: La uğur bu ara fake user çok oldu ne yapalım...

    UgRzR: olum sen yöneticin işte işine bak fakeleri temizle ne diyeyim...

    MuStAfA: İçinden der kiLa anguta bak fake ne biliyon mu sen daha:) )

    мσтнєявσαя∂:Ulan casus ben sana demedim mi kaç kere ezik hamachi sitelerine casusluk yapcan diye anlamıyor musun? rapor filan vermiyorsun bana adın casus bir halta yaradığın yok ya....

    Hт-*casυs*:
    Abi yine suçlu ben oldum demi adım casus ama artık adamlar alıştı direk beni anlıyorlar nedeni anlamadım casus olarak banned yedim tekrar üye oldum casus2 diye üyelik aldım nasıl anladılırsa çift üyelik diye banladılar hala anlamadım...


    Neyse benden bu kadar arkadaşlar yorumlar:)






    Paylaş
    Emekli Komiser :guns:

    Twitter (Nefiskahve)

  6. #6
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 430
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart yönetici : Standby 'dan alıntı...



    HamachiTürk milyonlarca üyenin katlinden sonra tekrar açılmıştır. Ve tüm haşmetiyle internet dünyasına hizmet vermekte, ''iki (2)'' den fazla mesaj atma teşebbüsünde olan binlerce üyeyi anında ban adı verilen yabancı kuvvetlerin dilimize empoze ettiği sözcükle karşıladığı normal bir gündür...

    HT HEADQUARTER...

    (Empoze edilmemiş anlamı HT YÖNETİM BÖLÜMÜ )


    MuStAfA: Yönetimi Toplantıya çağırıyorum. Konuşmamız gerek...

    StANDby007
    : Hayrola ne oldu Mustafa?

    UgRzR: Evet Mustafa?

    мσтнєявσαя∂: ????????????

    ۞ThEGoDFaTHeR۞: Evet Abi...! Her Hangi bir Sorun mu var..! Kaç kişiyi banlayacaz siteden söyle halledeyim...!

    MuStAfA: Dur dur kimseyi banlamayacaz. Yani banlayacazda şu anki konu ayrı konu...Yeni bir Özel rütbe açmak istiyorum Uğur...

    UgRzR: Nası yani ne rütbesi?

    MuStAfA: Özel bir rütbe sadece 1 kişi için :)

    StANDby007: ???

    ● KiиqsтooN ●: :s

    мσтнєявσαя∂: Kimmiş o şanslı kişi

    MuStAfA: Kim olabilir tabiki twaddle, Ona özel bir Rütbe ayarlayacağım hahah

    ● KiиqsтooN ●: Nedir o rütbe abi söylermisin meraklandım şimdi :)

    MuStAfA: Fazla meraklanmayın twaddle a özel rütbe veriyorum. Rütbenin adı da ''Ezik Üye'' Hahahha bu günü bekliyordum. Artık benden başkalarıda ona bu sıfatla hitap edecek

    ۞ThEGoDFaTHeR۞: Ezik Üye...! twaddle...! Abi benim kankim o onunla aynı okulda okuyacağız gerekirse yatılı okuyup beraber tahsil yapacağız...! Geceleri Aleme akacağız...! Ben onay vermiyorum bu duruma...!

    MuStAfA: Onay ver yada verme artık rütbesini ayarladım muHahaha. F5 yapın Forumun sayfalarında bir göz gezdirin :)

    StANDby007: AzuuHahaha Ezik Üye he twaddle ne ettin Mustafa resmileştirdin olayı artık

    HT NOTIFICATIONS AND COMPLAINTS DEPARTMENT

    ( Empoze edilmemiş anlamı HT DUYURULAR VE ŞİKÂYETLER BÖLÜMÜ )

    twaddle: Şikayetçiyim kardşeim bu kadarda olmaz siz kendinizi ne sanıyorsunuz. Beni tanıyormusunuz! Bu ne dangalak iş böyle Allah Kahretmesin emi sizleri Yuhhh! Çüş oha Yönetimin aciziyeti had safhada artık yeter diyorum!

    StANDby007: Hayrola twaddle oldu ne bu şiddet bu celal?

    twaddle: Onu sana sormak lazım keyfin yerinde bakıyorum.

    StANDby007: Sorma ne adamsın sen yau bombasın :) Ezik Üye he zuhahaha

    MuStAfA: Ezik Üye twaddle

    ۞ThEGoDFaTHeR۞: twaddle benim kesinlikle bu işte bir parmağım yok hatta karşı da çıktım...! Olmamalıydı bu...!

    twaddle: Bunun acısını çıkartırım onu bilesiniz altta klamam ona göre bakın piskopat miskopat dinlemem! Bir üye ancak bu kadar ezilirdi...İstemiyorum kardşeim bu sıfatı kaldırın!

    MuStAfA: Ne istiyorsun pekala ezik twaddle söyle bakalım

    twaddle: Kardeşim ben Ezik değilim sizin gibi, ben Çakma Üye'yim Madem bir sıfat koymakta kararlısınız Çakma üye yapın içim rahatlasın :P

    TO BE CONTINUED !

    ( Empoze edilmemiş anlamı DEVAM EDECEK! )






    Paylaş
    Emekli Komiser :guns:

    Twitter (Nefiskahve)

  7. #7
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 430
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart yönetici : Standby 'dan alıntı...



    M.S. 2061...

    Kavimler Göçünden 1686

    Şu an yerinde yeller esen İstanbul'un Fethinden 608

    Cumhuriyetin İlânından 138


    HT'nin kuruluşundan yaklaşık olarak 57

    StANDby007'nin HT yönetiminde söz sahibi olduğu zamandan 55

    Mumya'nın internetini kestirdiği günden 54

    Marduk darbesi ve yeniden doğuştan 49 YIL SONRA...


    Dünya artık Küresel Isınma'yı geçmiş Küre Yanıyor devrindedir...

    Kendilerine her gün bayram olanların ortalıkta koşturup Yanıyom! Yanıyom! Heheheh huahuha! dediği bir dönemin ta göbeğidir...

    Öle bir devirdir ki artık New York, Londra, Tokyo ve İstanbul gibi zamanın güzide kıyı mekânları şimdi su altı müzesi olarak hizmet vermektedirler. Hatta bir sürü uyanık şirket denizaltı satın alıp bu şehirleri su üstünde görmemiş yeni nesli kandırıp kazık fiyata tur attırmaktadırlar...

    HT ise yönetim mekrezini İzmir(Şu an sokaklarında envai çeşit deniz canlısının gezdiği efsanevi batık şehir)'den Ankara'ya taşınmış, Önceden elde ettiği cirolarla kendisine ait süperbilgisayar kurdurarak sunucu şeklinde yayın hayatına devam etmektedir. Sırf bu maaliyetli taşınma yüzünden yönetim 2 yıllık tatil hakkını da kaybetmiştir...

    Geçmişte yaşanmış bazı olaylar sitenin bugünkü süpergücü olmasında bazı etkileri elbette var...

    Tam 49 Yıl önce Dünyamızı ziyaret eden, felâket tellâllığı yapan yazıtlarda adı geçen meşhur gezegen MARDUK (bazı marjinal çevreler hayır o NİBİRU diye hava atarlar)'un gelip terör estirmesinden sonra ABD iyice sallanmış ve yerde oluşan çatlaklardan içeri tüm internet sunucuları lavların arasında yokolmuştur. Bu yokoluş HamachiTürk'te kapanmaya yolaçmış Türkiye kaynaklı bir sunucu bulunana değin sorunun üye olan on binlerce kullanıcıdan kaynaklandığını sanan başta penguen, UgRzR ve ekibince mevz-u bahis üyelerin katli farzdır diye gözlerinin yaşlarına bakılmamıştır. Bu olay ayrıca ABD kaynaklı resmi gayriresmi ve çakma siteleri yoketmiştir. Meydan HamachiTürk'e kalmış nette aradığını bulamayanların tek adresi olmuştur...

    Bu yeniden doğuş 2061'e değin kusursuzca gelmiştir...

    CNN INTERNATIONAL: Dünya Borsasını resmen eline geçiren HamachiTÜRK kendi kartelini yaratma peşindemi?

    BBC WORLD: HamachiTÜRK sempatizanları olay çıkarttı. Kod adı Çakma üye olan twaddle bu olayların sorumlusu olduğu açıklandı.

    CCTV: Uzakdoğu internet sermayeleri HamachiTürk istilasından korkuyor. Dünyada tek başına iktidar güç olan bu forum sitesi yaptırım gücüyle dehşet saçıyor. Çin Hükümeti HamachiTürk'e giriş engelini koyma yolunda attığı adımları ekonomik krizle ödüyor.

    AL JAZEERA: Körfez Petrol fiyatları Türkiye'ye 1/4 fiyatına akmaya başladı. Küresel Güçler Türkiye'nin arkasındaki gücün HamachiTürk'ün parasal kuvveti olduğunu söylüyor...

    FOX INTERTECH PROGRAMI:

    Sunucu: Herkes bugünü bekliyordu, beklediklerinede değecek demiştik! Evet günün konuğu Dünyanın en büyük internet şirketi sitesi yönetim kurulu başkanlarından UgRzR !

    UgRzR: Hoş bulduk.

    Sunucu: Evet UgRzR bey Dünyada bir internet sitesiyle söz sahibi olmak nasıl bir duygu ?

    UgRzR: Valla iyi hoş güzel bir duygu... Zamanında çok çekmiştik Şimdi biz çektiriyoz :)

    Sunucu: Efendim pekala Çin Hükümeti sizi sınırları dahilinde engellemeye çalışmasına bir çift sözününz olacakmı?

    UgRzR: Ben bunu küçük bir yanlış anlaşılma saydım ve üstünde pek durmadım. Zira Çin bu hatasından hızla vazCaydı ;)

    Sunucu: Sayın UgRzR üstünde durmadım diyorsunuz ama Ülke Krize boğulmuştu?

    UgRzR:
    Ya şimdi konuşturma beni burda çektim bir kaç milyar TL (TL dünya'nın en güçlü para birimi olmuştur bile) piyasalarından Öyle kaldılar. Umarım tekrarlanmaz bu zımbırtı işler ;)

    Sunucu: Umarım efendim :S

    _______________________________

    StANDby007: Uğur'a bakarmısın bastı havayı sunucuya

    MuStAfA
    : Harbinden ha bi Çinli olmak istemezdim bide Sunucu olamak istemezdim şuanda orada.

    penguen : Olay Budur be kardeşim ;)

    ۞ThEGoDFaTHeR۞ ( Bu şahsın kırmızı olması sizleri şaşırtmasın 2061 yılındayız!) : ABi SeN Bu iŞi BiLiYoRsuN. HaRiKaSıN VeRdiN AğıZLaRıNıN PaYıNı. BiZi ENgeLLeMeK KiMiN HaDDiNeyMiş ABi Bu oLaYıN ŞeReFiNe TuZ BiBeR oLSuN BiR KaÇ MiLyoN ÇiNLi üYe BaNLayaLıM DiYoRuM

    StANDby007 : Ooolum olurmu öyle şey reklam gelirleri en çok onlardan geliyor. Her mesaj atmadan önce reklam resimlerine tık yapmaları gerek ee en çok Çinli var milyonlarca TL onlar sayesinde kazanıyoruz zaten Adamları kendi silahlarıyla vurduk bi nevi hehe

    penguen : Bu her şeyin önnüde reklam oalyı iyi oldu paralar akıyor bildiğiniz gibi değil :)

    MuMyA : Arkadaşlar naber ya nasılsınız? İnterneti bağlattım yine. üstüne üstük haberlerdede HT yi görünce bi nostalji yapayım dedim ya...

    StANDby007 : Ooo Anıl hoşgelmişin sefalar getirmişin Taa 50 yıl mı ne geçmişti yahu

    MuMyA : Tamı tamına 54 yıl ;)

    StANDby007 : 54 yıl bir ömür ya neler ettin neler yaptın anlat bakalım.

    MuMyA : Ne olsun Antakya kıyı kenti oldu gündüz güneşleniyoz gece alemlere akıyoz. senin sevmeyeceğin kişilerle organizasyonlar düzenliyoz falan filan geçiyor ömür

    twaddle: Aldım tüm ingilizleri kafaya BBC de bile haberim çıktı daha ne olsun

    MuStAfA : Afferin sana Ezik yok pardon yıllar önce ayarlamıştık onu Çakma üye twaddle Ama kimliğini belirlemişler twaddle öyle mi yap dedik sana aaa... bi işide becer artık :P

    twaddle: Kolaysa git kendin yap adama bak bide artiz artiz konuşuo ya!

    мσтнєявσαя∂: Beyler bırakın bu muhabbetide ticarete dönelim. Açtığım HT Online PİTBUL Shop bomba Rağbet görüyo Uzak Doğu özellikle kiloyla köpek alıyorlar nerdeyse :) PİTBUL dan sonra Rotvaylır ve Buldog da satmaya başlayacam haberiniz olsun

    MuStAfA : Allahım Ya Rabbim Olum Yasin sen birşeyler var gittikçe hastalık yaptın bu köpek sevdasını yoksa bana inatmı yapıyon he ?

    мσтнєявσαя∂: Bırak bu işleri Mustafa bak para gelio HT ye

    UgRzR bir kaç tane daha TV programına çıktıktan sonra Isparta'daki denize sıfır Villasından Acilen Ankara'ya döner..

    UgRzR: Yönetim Toplanın Hemen! Mesut Gündem acil!

    penguen : Biliyorum haberim var Uğur düşündürücü bir durum...

    мσтнєявσαя∂: Hayola ne ayak bu durum sorun nedir?

    MuStAfA : ???

    ۞ThEGoDFaTHeR۞ : ????

    ● KiиqsтooN ●: Evet abi Sorun Nedir?

    BeRk :Ne oluyor acil olan ne?

    SιиcαρмυяαT : Abiler ne oldu ne bu aciliyet?

    Hт-*casυs*
    : Valla bende merak ettim göreceğiz inşallah...

    MaRki : :S ???

    DeadLy : Evet Dinliyoruz Uğur abi...

    UgRzR: HamachiTürk'ün hesaplarından 1 milyar TL iniregandi yapılmış!

    мσтнєявσαя∂, MuStAfA, ۞ThEGoDFaTHeR۞, ● KiиqsтooN ●, BeRk, SιиcαρмυяαT, Hт-*casυs*, MaRki, DeadLy, ... : :s:s:s:s:s :shok:acko:

    ÇAKMA TV ANAHABER: twaddle ile Anahaber başlıyor... (Fon Müziği DındınDındırıdıN)

    Sunucu twaddle: Evet HT'nin tek resmi ve bir okadar da gayriresmi Haber kanalından merhaba diyor ve Günün şok haberine giriyorum...

    HT'nin kasasından tamıtamına 1 milyar TL nin indiregandi yapıldığı haberi gündeme bomba gibi düştü. 1 milyar tl nin kimin amacına hizmet ettiği şu an belli değil

    Sayın seyirciler şu an aldığımız bir bilgiye göre 1 Milyar TL birkaç hesap değiştirdikten sonra, bir inşaat şirketinin hesabına girmiş olduğu yönünde... Şirket Dünyanın önde gelen İnşaat devlerinden birisi ve bir çok şehri baraj misali denizlerden koruyan barikatlar yapmasıyla ün kazanmış!

    MaRki : Allahala bu adamlara para nerden gitmiş bunlara yahu ?

    SιиcαρмυяαT:
    Hakkatten ha Allahala bak canım sıkıldı bir kaç milyon üye sileyimde rahatlayayım bari ya!


    MuStAfA : Doğru bir sürü şehri denizin yutmasını engelleyen çalışmalara imza atan tek bi şirket var...

    Sunucu twaddle: İnanılmaz konunun üstüne giden çakma tv sunucusu twaddle sizler için araştırdı buldu. Bu şirket Türkiye'de sadece bir tane şehirde çalışmış ve şehri kurtarmış! Alınan duyumlara göre yıllar önce işi alan bu şirket yaptığı barikatla şehri kurtarmış ve çalışmaların bittiği bugün hesabına parası yatırılmış!

    StANDby007 : Çok garip Allahallaa?

    Sunucu twaddle: çakma sunucu twaddle bu şehride buldu! Aslında Google Live Earth'ten bakılsa hangi şehir bu hizmetten yararlandı herkes iyice görecekti. Ben bu programı kullandım ve sizin için gerçekleri buldum!

    İşte sayın seyirciler şehri kendi gözlerinizle görün!



    StANDby007: Ya beyler bırakın bu işleri ezik medyada zaten büyütüp duruyor. 1 ilyar tl yi anında kapatıyor bu site yahu ne önemi var bunun şimdi yahu :)

    Sunucu twaddle: İnanılmaz HT yönetim kulislerinde dolaşan laflara göre Trabzonlu Yönetici StANDby007 sırf ''Hüseyin Avni Aker Stadı'' Sulara gömülmesin diye bu kadar para verip şehri kurtardığı söyleniyor.

    StANDby007: twaddle olum Forum sayfalarında karşıma çıkma bittin sen! Sen bugüne değin ezilmek neymiş daha tatmamışsın ...

    DEVAM EDECEK!








    Paylaş
    Emekli Komiser :guns:

    Twitter (Nefiskahve)

  8. #8
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 430
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart ve HT'nin ilk yıllarından çıkarılan, emekli üyelerden oluşan kadro...



    MASKE : mert olm database gene doldu yaa

    Mc_Delta : daha 5 dakika önce 40 GB yer sildik nan

    bsrnmert : 1 milyar kişi yazıyor olm. Tükürseler boğulacaz beaaa..

    ayj: Yaa üye alımını kapatsak mı ki ?

    HIZAR : Ben günde 1000 üye siliyorum..

    BERKİTO: Caner Kaç adminimiz var toplam ?

    By_mentor: Unuttum abi ama yüz bin küsür diyeyim ben sana..

    BERKİTO: Az daha al o zaman...

    .................................................. ...............................................


    DaeErnil : Adama bak 2 tane mesaj yazmış yaa !!!

    ayj : Yuhhh!!!!

    Mustix : Babasının database sanki

    bsrnmert: İP sine bak hemen banlayalım.. Hatta İP sinin 100 fazlasıyla 100 eksiğini de banlayalım

    Gladyatör : Yaw 100 eksiğinin ne suçu var ?

    hakan_01 Kurunun yanında yaş olayı..

    Gladyatör: hmm.. neyse kalan sağlar bizimdir

    .................................................. ................................................



    MOTHERBOARD
    : Almanya'dan bi kız beni evine davet etti ne dersin gideyim mi ?

    Maske : Olmaz akşama Paris'te sitenin Buluşması var..

    motherboard : Gelmesem olmaz mı ?

    Maske Olmaz motherboard ! en son 4 yıl önce düzenledik orada.. herkes bu günü bekliyor kaç yıldır!

    motherboard: ama kız??

    Maske: motherboard defoll!!!!!!!!!

    motherboard: tmm yaa şaka yaptım
    .................................................. .................................................



    şimdilik bukadar... yorum aliimm??




    _______________________________


    DURMAK YOK YOLA DEVAM


    BERKİTO : MURAT ABİ YENİ Bİ KAMPANYA BULDUM BAK, 1 HAFTA HİÇ MESAJ YAZMAYAN ÜYELERE +1.000.000.000 REP VERİLİR. NASI FİKİR AMA:?:?:J:J

    MASKE : ÇOK İYİ :A HEMEN YAYINLIYOM

    BERKİTO : ABİ SEN CİDDİMİSİN BEN ŞAKA YAPTIM:4:B;p:S:S:S

    MASKE : TABİ CİDDİM OLUM HERGÜN HER ÜYE 3-5 MESAJ YAZINCA DATABESE ÇÖKÜYO SİL SİL BİTMİYO SONRA EN İYİSİ BU.

    BERKİTO : AMA SAÇMA OLMAZMI ABİ

    MASKE : HADE LEN SEN GİT 3000-4000 MESAJ SİL SONRA KONUŞAK BEN KAMPANYAYI HAZIRLİCAM.

    BERKİTO : AMA MURAT ABİ

    MASKE : LLEM Bİ GİT


    ----------------------------------
    --------------------------------------------------------------------------

    2 DK LİK YENİ ÜYE : ABİ BEN MOD OLMAK İSTİYOM KAÇ KONU AÇMAM LAZIM

    HIZAR : 1 TANE AÇMAN YETERLİ ;) BEN SENİ SMOD YAPIYOM ONDAN SONRA ;)

    2DK LİK YENİ ÜYE : DALGA GEÇME ABİ YENİYİZ DİYE DÜZGÜNDE SORU SORUYOZ

    HIZAR : SEN 1 TANE KONU AÇ SONRA HİÇ MESAJ YAZMA 2 GÜN BOYUNCA GÖR RÜTBEN NE OLMUŞ ;)

    2DK LİK YENİ ÜYE : OK AÇTIM HADİ SMOD YAP BENİ

    HIZAR : VAZGEÇTİM SENİ ADMİN YAPIYOM..HADİ TEPE TEPE KULLAN..
    KONUŞMA BİDAHA İŞİM VAR...!!

    --------------------------------------------------------
    --------------------------------------------------------

    hakan_01 : ya abi şu online üyeler sayfasını yapın artık ya o ne öyle 3.000.000.000 kişi online kolum kopuyo inerken öfff

    Mc_delta_T : tamamdır şimdi bak

    hakan_01 : baktım online üye sayısı 5.000.000.000 olmuş

    Mc_delta_T : ona değil olum sayfaya

    hakan_01 : abi bakmasam online sayısını nası bilecem sende bi alemsin

    Mc_delta_T : hade nan git işine

    hakan_01 :laugh:




    YAZAN ARKADASIMIZ EMEKLİ ÜYE Berk'E AİTTİR . . .






    Paylaş
    Mesaj ● TwaDDLe ● tarafından (30-11-2008 Saat 12:29 ) değiştirilmiştir.
    Emekli Komiser :guns:

    Twitter (Nefiskahve)

  9. #9
    в®υqqιηк
    Yedek Oyuncu

    Standart



    Bu nedır :S Gercektenmı bu konusmalar






    Paylaş

  10. #10
    »υℓтяαѕℓαи™«
    Yedek Oyuncu

    Standart



    süper olmuş bura yaw devamını bekliyoz allah iyiliğinizi versin DDD:






    Paylaş

  11. #11
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 2.099
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    thegotfather:...!(mefta)






    Paylaş

  12. #12
    Hiperaktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 866
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    çok güzel olmuş Twaddle kardeş,devamını bekliyoruz






    Paylaş

  13. #13
    •toiletpaper•
    Yedek Oyuncu

    Standart



    çok bomba olmuş bigün bu gerçek olsa sevinirmisiniz yoksa siteden ayrılırmısınız?






    Paylaş

  14. #14
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 430
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Alıntı ykartal16 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    çok güzel olmuş Twaddle kardeş,devamını bekliyoruz
    devamı gelicektir arkadaşlar,,


    isteyen herkez bişyler karayalabilir..! :)






    Paylaş
    Emekli Komiser :guns:

    Twitter (Nefiskahve)

  15. #15
    Emekli Yetkili
    M4K1F - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi : Feb 2006
    Mesajlar : 14.004
    Tecrübe Puanı 10000
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Alıntı TorNado Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    thegotfather:...!(mefta)
    Üç Nokta Bir ÜNLem Koyarak ÖLmüşüm..!






    Paylaş
    Merhaba ben Goethe. Daha önce de gelmiştim.

  16. #16
    Hiperaktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 555
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    süper diyologlar






    Paylaş

  17. #17
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 430
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Alıntı ThEGoDFaTHeR Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster


    Üç Nokta Bir ÜNLem Koyarak ÖLmüşüm..!
    meşhur Üç Nokta Bir ÜNLem'in






    Paylaş
    Emekli Komiser :guns:

    Twitter (Nefiskahve)

  18. #18
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 2.099
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    3 nokta 1 ünlem ilk gorenler icin biraz ters geliyo






    Paylaş

  19. #19
    Banned

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 127
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 0

    Standart



    Üyelere karalama izini varmı DD:...






    Paylaş

  20. #20
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 430
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    VaR tabi :) herkeze..

    ama komik olmak kaidesiyle






    Paylaş
    Emekli Komiser :guns:

    Twitter (Nefiskahve)

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Turnuval Yasal Uyarı!

Turnuval Bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Web sitemizi kullanmaya devam ederek, turnuval.com hizmetlerini sizlere daha iyi sunabilmek amacıyla kullandığımız cookie'ler (çerezler) ve kişisel verilerinizle ilgili Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş olursunuz.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558