atari oyunları
Toplam 3 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 3 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: F.E.A.R. 2: Project Origin

  1. #1
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 1.848
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    F.E.A.R. 2: Project Origin






    Son yıllarda özellikle Japon korku sinemasının etkileri, Hollywood başta olmak üzere oyun sektöründe de görülmeye başladı. Küçük kız ve yaydığı korku faktörü, ilk olarak F.E.A.R. ile oyunculara sunulmuştu. Yapımın arkasındaki isim Monolith, özellikle hazırladığı yapay zeka ile dikkatleri üzerine çekmeyi başarmış, bir çok ödüle layık görülen bir projeye imza atmıştı. İlk oyunun ardından yapımcı ve yayımcı şirketler arasındaki anlaşmazlıklar nedeniyle ayrılık kararı çıktı. Böylece F.E.A.R.’ın düşüşü de başlamış oldu. Oyunun isim hakları Sierra’da kalınca, birbiri ardına gelen ek paketler ve F.E.A.R.’ın X360 versiyonu haricindeki diğer konsol uyarlamaları, başarısız oldu. Tüm bunların arasından bir ses yükseldi ve Monolith, yeni oyunun hazırlanacağını duyurdu. İsim hakları elinde olmadığı için, yeni bir isim bulmak gerekliydi ve bu konuda oyuncuların seçimlerinden yararlanılarak “Project Origin” isminde karar kılındı. Oyunun geliştirme süreci devam ederken bir haber daha geldi ve F.E.A.R. isminin haklarının alındığı da duyurulunca yeni projenin ismi, F.E.A.R. 2: Project Origin olarak son halini aldı.

    Nerede kalmıştık?

    Project Origin, ilk oyunun devamı niteliğini taşıyan bir yapım. Yapımcılar, neden ek paketler üzerine bir oyun hazırlamadıklarını şöyle ifade ediyor: “Diğer ekiplerin hazırladığı ek paketlere saygı duyuyoruz, ama biz Alma’nın hikayesini devam ettirmek istiyoruz ve bu nedenle ilk oyunun devamı olarak hareket ediyoruz”. Project Origin, ilk oyunun finalinden 30 dakika öncesinde başlıyor. Bu kez yöneteceğimiz karakter, Delta ekibine mensup Michael Becket ve beraberinde hareket edeceğimiz takımı olacak. Ayrıca ilk oyundaki Spen Jankowski'nin erkek kardeşi de bu takımda yer alan karakterlerden bir tanesi. Başkarakterimiz Becket, oldukça önemli birisi. Gizemli bir karakter olan Becket, ayrıca oyunun esrarlarından da bir tanesini oluşturuyor ve Alma için çok önemli. Tabii ki bunun nedenini ve gerçeği oyuncular yapım içinde öğrenecek.

    Alma, intikam istiyor

    İlk oyun için Japon korku sinemasından ilham aldıklarını doğruluyor yapımcılar ve şimdiki amaçları da, bunu daha ileri seviyelere taşıyabilmek. Alma, intikam istiyor deniyor ve bu kez daha şahsi oynuyor. Yapımcıların deyişiyle Alma artık işkencelere maruz kalan küçük bir kız değil, yetişkin biri ve doğal olarak daha sinirli. Bu karakter hakkında yapımcıların etkilendiği tek unsur değil Japon sineması. Bir de işin isim boyutu var. Alma isminin nereden esinlenildiğini, ilk oyunun baş tasarımcısı Craig Hubbard açıklamış. Söylenene göre, favori kitaplarından birisi olan Ghost Story'de yer alan Alma Mobley isimli karakterden esinlenmiş. Daha geniş

    Bu kez, araştırma tesislerine mahkum olarak ilerlemiyoruz. Büyük patlamanın sonrasında etkileri şehre yayılmış ve yaşanmaz bir ortam halini almıştı. İşte şimdi dışarıdayız ve hareket alanımız daha da geniş. Yıkık binalar, yollar ve yaşam belirtisinden yoksun bir şehir, ama kesinlikle boş değil. Alma’nın psişik güçleriyle kontrol ettiği Combine benzeri askerler haricinde, bu kez doğaüstü güçlere sahip yaratıklarla da karşı karşıyayız. İlk oyunun eksi yönlerinden bir tanesi olan düşman çeşidinin azlığı, yeni oyunda giderilmeye çalışılacak. Tabii ki bunlara karşı aynı silahlarla mücadele etmeyeceğiz. Yapımcıları oldukça heyecanlandırdığı belirtilen “Lazer silahı” kullanabileceğimiz silahlardan bir tanesi. Bir de Powered Armor’dan bahsediliyor. Basit tabiriyle kullanabileceğimiz robotlar diyebiliriz. İki adet Minigun, omuzlarda füzeler ve zırh yenileyici sisteme sahip (ADMS isminde) bu makineler, ayrıca seri hareket edebilir şekilde hazırlanıyor. Bu sayede düşman saldırılarına karşı çabuk önlemler alabiliyor olacağız.

    Daha gelişmiş

    İlk oyunda eleştiri oklarına maruz kalan bir diğer yön ise renk paletinin fazlaca gri tonlarını kullanıyor oluşuydu. Bu konuda bazı tepkiler aldıklarını söyleyen yapımcılar, yeni oyunda bu gibi bir sorunla karşılaşılmayacağından söz ediyor. Zaten videolardan da aşina olduğumuz kadarıyla şehri oluşturan her parçanın, gerektiği renklerde olduğunu görebiliyoruz. “Yeni bir şey eklemedik, elde ne varsa onu geliştirdik” denilirken, bunu haliyle grafik motoru da kapsıyor. Project Origin ilk yapımda ve Condemned 1-2’de kullanılan grafik motorunun gelişmiş bir versiyonunu kullanıyor. Buna ek olarak motorun DirectX 9’un yanında DirectX 10’a da destek vereceği açıklandı. Dinamik ışıklandırma ve gölgelendirme, Motion Blur gibi efektler sayesinde daha korkutucu bir oyunun bizi beklediğinden söz edebiliriz. Şüphesiz korku unsuru için ışık ve gölge efektleri önemli. Loş ve görüş açısı zor olan bir mekanda gördüğünüz şeyin ne veya kim olduğunu kolay kolay kestiremezsiniz ve bu sizin gerilmenize zemin hazırlayabiliyor.

    Şubat 2009’da oyuncularla buluşması beklenen F.E.A.R. 2: Project Origin hakkında açıklananlar gayet güzel. Bu kez ilk oyundan farklı olarak yapım, hem PC hem de PS3 ve X360 için eş zamanlı geliştiriliyor. Yapılan röportajlarda, şimdilik multiplayer hakkında bilgi vermekten kaçınan yapımcılar, Project Origin’in finalinde oyuncuları büyük bir şeyin beklediğini ve oldukça korkutucu bir etki bırakacağını da sözlerine ekliyorlar.







    Paylaş
    Mesaj uaMehmt tarafından (02-12-2008 Saat 20:41 ) değiştirilmiştir.



  2. #2
    iloo
    Yedek Oyuncu

    Standart



    Bir Kaç Tane Daha Resim Koysaydın Sevinirdim : )






    Paylaş

  3. #3
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 1.848
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Alıntı İloo Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bir Kaç Tane Daha Resim Koysaydın Sevinirdim : )
    buldukça koycam!






    Paylaş

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica

Turnuval Yasal Uyarı!

Turnuval Bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Web sitemizi kullanmaya devam ederek, turnuval.com hizmetlerini sizlere daha iyi sunabilmek amacıyla kullandığımız cookie'ler (çerezler) ve kişisel verilerinizle ilgili Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş olursunuz.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793