atari oyunları
Toplam 8 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 8 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Savaşcı Bedensel Klavuzu

  1. #1
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jul 2009
    Mesajlar : 213
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Savaşcı Bedensel Klavuzu



    Savasci (Bedensel) Klavuzu


    Kisa bir bilgi vereyim. Bedensel savasci gücünü normal kilic vuruslarindan alir. Bu da demektir ki kilic vuruslarimizi ne kadar güclendirirsek biz de o kadar gücleniriz. Bu yüzden hava kilicini ilk sirada master yapiyoruz. Skiller sadece zamanlari geldiginde kullanmaya ve rakibi yere düsürmeye yarayan alternatiflerdir. Bedensel savasciyi kendine has yapan iki skill vardir; hava kilici ve öfke. Bunlar master olmadan tam anlamiyla bir bedensel savasci olamazsiniz. Diger 3 skillimiz (kilic cevirme, üc yönlü kesme, hamle) sadece kullanildiginda anlik hasar veren skiller oldugu icin hic bir özelligi yoktur diger karakterlerin hasar veren skillerinden. İleride deginecez bu konuya bol bol.

    Statlardan bahsedelim:

    Savascinin en önemli stat'i STR'dir. Bedensel savasci da tamamen atak üzerine dayali bir karakter oldugu icin önceligi her zaman STR'ye vermelisiniz. Zira hava kilicinin verdigi degeri str arttirir. Gücünüz tamamen kilicla verdiginiz hasara bagli oldugu icin de bu hayati önem tasir. Bu yüzden önce hava kilicini master yapiyoruz ki hem normal vurus gücümüz hem de skillerimizin vurus gücü artsin.

    Tavsiye ettigim stat gelisimi söyle:

    Baslarda 2 STR 1 VIT. VIT 30 oldugunda full STR. STR full oldugunda full VIT. Daha sonra da full DEX.

    Bunu kendinize göre degistirebilirsiniz fakat benim tavsiyem bu yönde. 2 STR 1 VIT, 3 STR 1 VIT, (hic tavsiye etmesem de) 1 STR 1 VIT seklinde de gelistirebilirsiniz statlarinizi.

    Skillerden bahsedelim:

    Oncelikle her skill hakkinda biraz bilgi vereyim:

    Hava kilici: Yari pasif bir skilldir. Acildiginda süresi dolana kadar kilic darbelerimizin ve skillerimizin verdigi hasari arttirir. Bedensel'i bedensel yapan en önemli iki skillden birisidir. İlk sirada master yapilmasi gerekmektedir.

    Öfke: Yukarida degindigimiz bedensel'i bedensel yapan iki skillden digeri de öfkedir. Zira ne demistik? Bedensel savascinin gücü kilic darbelerindedir. Bu yüzden de kilicini mümkün oldugu kadar hizli kullanmalidir bir bedensel savasci. Bu da anca öfke'yi master yaparak olur. Öfke aldiginiz zarari arttirsa da size öyle bir saldiri hizi verir ki genellikle rakipleriniz sizi öldürmeye calismaktan cok yerden kalkabilmeye konsantre olur. Aldiginiz fazla hasarlari saldiri hizini gayet güzel kapatir, üzerine kâra gecer. Verdigi hareket hizi da cabasi. 2. sirada master yapilmalidir.

    Kilic cevirme: Kilic cevirme alan skill'i olmasinin disinda hic bir özelligi olmayan, sadece rakibe hasar veren bir skilldir. Kacirma ihtimali azdir fakat dolum süresi uzundur. Pvp yerine kasmaya agirlik verenlerin 3. sirada kilic cevirmeyi acmalari daha uygun olur.

    Üc yönlü kesme: Üc yönlü kesme her ne kadar iskalama sansi bir hayli yüksek olsa da pvp'de bedensel savascinin en etkili atak skillidir. Toplam verdigi hasar kilic cevirmeden yüksek olmakla birlikte dolum süresi de 15 saniyedir. Ayrica kitaplari da kilic cevirmeden ucuz oldugu icin kolay gelistirilebilir bir skilldir. Pvp'ye agirlik vermek isteyenlere tavsiyem üc yönlü kesmeyi ücüncü sirada master yapmalaridir. Yok ben suya sabuna dokunmam kasarim derseniz üc yönlüyü 4. siraya birakabilirsiniz.

    Hamle: Rakibi sersemletmesinden baska hic bir özelligi olmayan, hasari düsük bir skilldir. Dolum süresi de bir hayli fazladir. Yüksek lvl'larda neredeyse herkeste sersemlige karsi bagisiklik bulunan bir kalkan olacagi icin bu skill'i master yapmaniz size hic bir sey kazandirmayacaktir. Dolayisiyla son siraya birakilmasi gereken bir skilldir. 1 puan verildigi takdirde bile zaten islevini yerine getirmektedir.

    Pvp icin tavsiye edilen skill siralamasi:

    Hava kilici > Öfke > Üc yönlü kesme > Kilic cevirme > Hamle

    Kasmak icin tavsiye edilen skill siralamasi:

    Hava kilici > Öfke > Kilic cevirme > Üc yönlü kesme > Hamle

    Gördügünüz gibi bedensel savasci oynamasi ve ögrenmesi en kolay karakter. Elinizde pek fazla bir secenek yok. Fakat kolay oldugu kadar da eglenceli bir karakter. Özellikle bedensel savasciyla kasarken aldiginiz keyfi diger hic bir karakterden alacaginizi sanmiyorum. (Büyülü silah suralar hakkinda biraz soru isareti var kafamda sadece, lvl 80'lere gelince onlar kadar iyi kasabilen bir karakter mevcut degil malesef)

    Simdi gelelim karakteri digerlerinden ayiran en büyük etkene, itemler.

    Öncelikle kasma esnasinda ve savas esnasinda farkli itemlar kullanmamiz gerektigini söyleyebilirim (tabi ki secim yapma sansi sunan itemlariniz varsa)

    Kasarken mutlaka kritige abanmaniz gerekiyor. Eger zindanda kasiyorsaniz ilaveten simsek dayanikliligi cok isinizi görür. %10'un üzerinde simsek dayanikliliginiz varsa neredeyse kritik yemezsiniz örümceklerden. %15 yaparsaniz tutabilene ask olsun. Bir de %20'nin üzerinde kritiginiz varsa cok rahat lvl atlayabilirsiniz. Bunlari yaparken hp'nizi de makul bir seviyede tutmaya özen gösterin. Gümüs bileziginiz +9 degilse +6 cennetin gözü bilezik bulabiliyorsaniz onu kullanin. Savasci icin abanoz kupeden daha ideal bir küpe yoktur, o yüzden abanozdan vazgecmeyin asla. Kalkanda da str bonusu varsa tadindan yenmez. Tabi bir de bloklama var. Söyle ki; +6 anka ayakkabi %7 (yanlis hatirlamiyorsam), zirhta %15 bloklama, kalkanda %15 bloklama ve zirhta +4 korunma tasi basili birisinde toplamda %45 blok sansi oluyor. Bu da demektir ki örümceklerin size her vurusunun %45 oranda etki etmeme sansi mevcut. Tabi bunun icin cok para ve cok sansa ihtiyaciniz var o yüzden siz yukaridaki önerilerimi dikkate alin bence.

    Düelloda ise karsinizdaki rakibin kullandigi silaha göre bir savunmaniz olmasi gerekir. Misal: kilic savunmasi, bicak savunmasi, cift el savunmasi veya kara büyü suralar icin büyü savunmasi. Genelde herkes kilic savunmasina yüklendigi icin bu konudan en cok bedensel savascilar (sayilari daha fazla oldugu icin) daha sonra da büyülü silah suralar cekiyor. Zihinseller genellikle cift el kullaniyorlar. Kilic savunmasini asmanin tek yolu da delici vurustan geciyor. Düelloda savunmayi da saldiriyi da elden birakmamaniz gerektigi icin makul derecede bir savunma (kalanini 61 kalkani ile kapatmaya calisin) elde ettikten sonra saldiriniza önem vermeniz gerekiyor. Cünkü yukarida da dedigim gibi bedensel savasci atak üzerine kurulmustur. Delici ve kritik bonuslarini birbirine yakin yüzdelerde tutmaya bakin. Ikisi de %30 civarinda olursa iste o zaman karsinizdaki rakip kim olursa olsun ecel terleri dökmeye baslayacaktir. (tabi aranizda onlarca lvl farki yoksa)

    Bir de "yari insanlara karsi güclü" bonusu var ki düellonun kaderini belirler. Bildigim kadariyla kaskta, bilezikte, kilicta bulunuyor bu bonus. (kupe de olup olmadigini tam hatirlamiyorum) Bu bonusun yüzdesi kadar diger oyunculara vurdugunuz hasar da artiyor. Karsinizdakinin savasci, sura, ninja veya saman olup olmamasi onemli degil, yeter ki oyuncu olsun. Fakat bu bonus yaratiklara karsi etkili olmuyor.

    65 lvl'a kadar eger bulabilirseniz ortalamasi yüksek bir +9 dolunay kullanmaniz sizin yarariniza olacaktir. Bulamazsaniz +6 kanli, +6 büyük kilic, +6 ucan büyücü veya +6 yarimaya tamah etmeniz gerekecektir büyük ihtimalle cünkü bunlarin +7'leri cok nadir bulunur. +7 olsa bile hic biri ortalamasi %30 olan bir +9 dolunayin verdigi etkiyi veremez. Hatta +9 olsalar bile veremezler

    Eger kasmaktan yanaysaniz kiliciniza sogutma ve öldürücü darbe taslari basmaniz gerekir. 3 slotlu bir kiliciniz var ise yanina canavardan koruyan tas (bunu basacaksaniz +4'den asagisini basmayin) veya kavrama taslarindan birini ekleyebilirsiniz. Secim size kalmis.

    Pvp'ye agirlik verecem derseniz istediginiz karaktere karsi güclü olan taslardan birini veya ikisini hatta ücünü ekleyebilirsiniz.

    Ikisi de orta seker olsun diyenler icin savasci ve öldürücü darbe taslarini öneririm. Ne de olsa oyunun %60'indan fazlasi savasci.






    Paylaş



  2. #2
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 1.198
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    bu paylaşılmıştı hatırladıım akdarıyla yanlışta hatırlıo olabiliriim






    Paylaş

  3. #3
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jul 2009
    Mesajlar : 213
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Ama ߀nmki daa ayrıntıLı... ;)






    Paylaş

  4. #4
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 1.198
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    o zmn o açılan konunun içine koysaydın;)






    Paylaş

  5. #5
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jul 2009
    Mesajlar : 213
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    sonrada gördüm kusra bakmayın =((






    Paylaş

  6. #6
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 1.198
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    bişi daha bende bedenselim hava kılcıı master ondan sorna öfkeyi yapmadım çünkü öfke alınan hasarı arttıryo yoksa yapsamıydım öfkeyi hava kılıcından sonra kılıc cevirmeyei yapıom sonra üç yönlü ve hamleyi yapıcam 3 tane üç yönlü 3 tane hamle bk var






    Paylaş

  7. #7
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jul 2009
    Mesajlar : 213
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Hyr Öfke aLınan hasarı arttırmaz... Tam aksine senin daha hızLı vurmanı ve normaL hızı arttır.DueLLolarda eğer öfke master ise havada master ise tmm dır. ÖyLe hızLı vurursun ki rakibin yerden kaLkamaz ve sersemLer sende ard arda skiLLerLe adamı feLç edersin ;)






    Paylaş

  8. #8
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 1.198
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    öfkenin şeyini oku bakalım ALINAN ZARARI ARTTIRIR yazıo bunu nasıl bilmyon=?






    Paylaş

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica

Turnuval Yasal Uyarı!

Turnuval Bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Web sitemizi kullanmaya devam ederek, turnuval.com hizmetlerini sizlere daha iyi sunabilmek amacıyla kullandığımız cookie'ler (çerezler) ve kişisel verilerinizle ilgili Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş olursunuz.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793