atari oyunları
Toplam 2 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 2 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Bütün bildiklerinizi unutun (Kara Büyü Sura Klavuz)

  1. #1
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Sep 2009
    Mesajlar : 2
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart Bütün bildiklerinizi unutun (Kara Büyü Sura Klavuz)



    Bütün bildiklerinizi unutun (Kara Büyü Sura Klavuz)
    Tekrar selamlar arkadaslar. Asil uzmanlik alanim olan kara büyü sura hakkinda da bir klavuz hazirlamayi uzun zamandir düsünüyordum lakin vakit yoklugundan dolayi simdi firsat bulabildim.

    Kara Büyü suraya giris yapalim simdi. Nedir Kara Büyü sura? Büyücüdür tabi ki. Dogal olarak gücü büyülerinden (skill) gelir. Bu yüzden skillerimizi ne kadar güclendirirsek biz de o kadar güclü oluruz. Skillerimizi nasil güclendirebiliriz? Tabi ki int (zeka) imizi yüksek tutarak. Kara Büyü'nün hayati stat'i int'dir. Hemen detayli bir sekilde statlari inceleyelim:

    Statlar:

    Dedigimiz gibi Kara Büyü'nün en önemli stat'i int (zeka) dir. Bu yüzden mümkün oldugu kadar hizli bir sekilde int'i 90'a getirmeliyiz. Bunun icin bence en dogru yol 3 int 1 vit seklindedir. Lakin sizi kasacak arkadaslariniz veya bir loncaniz varsa, itemlariniz da varsa full int gidebilirsiniz. En kötü ihtimal 2 int 1 vit gitmelisiniz. Secim tabi ki size kaliyor burada lakin tavsiye ettigim sekil 3 int 1 vit'dir.

    Int 90 olduktan sonra full vit gidip canimizi arttirmaliyiz. Vit de 90 olduktan sonra dex'e vermeniz en dogrusu olacaktir. Str hic mi isine yaramaz Kara Büyü'nün? Tabi ki yarar. Kilic darbelerinizi pek kullanmasaniz da str dönüstügünüz zaman verdiginiz hasari arttirir. Lakin benim tercihim dex yönündedir. Hem stamina'yi arttirir (sol alttaki sari bar), hem yerden daha hizli kalkmanizi saglar, hem daha az hasar görmenizi saglar, hem 3-4 tanede bir defans verir, hem de str kadar olmasa da saldiriyi arttirir.

    Tavsiye edilen stat dizilimi:

    3 int, 1 vit,
    Int 90 olduktan sonra; full vit,
    Vit 90 olduktan sonra; full dex.


    Skiller


    Kara Büyü'yü kara büyü yapan etkene geldik. Skiller.

    Skiller hakkinda size bilgi veya tavsiye vermeden önce söylemeliyim ki, hangi skilleri master yaparsaniz yapin, Kara Büyü cok güclü oluyor. Size sunu sunu yapin demeden önce hepsi hakkinda bilgi vermek istiyorum.

    Simdi tek tek skillerimizi inceleyelim:

    1. Karanlik Vurus: Karanlik vurus 7 saniyelik dolma süresiyle oyunun en hizli dolan skillerinden biridir. (Yanlis hatirlamiyorsam ucan tilsim ile birinciligi paylasiyor) Lakin saldiri gücü olarak Kara Büyü'nün en az etkili skilli oluyor malesef. Fakat saldiri acigini dolum süresiyle dengeliyor. Uzun menzilli, cok kisa dolum süresine sahip ve Kara Büyü'nün en az saldiri gücüne sahip olmasina ragmen gayet tatminkar bir saldiriya sahip bir skilldir. Uygun büyü hizi bonuslariyla ard arda bile kullanabilirsiniz.

    2. Ates Vurus: Özellikle kasarken ve savaslarda cok ise yarayan bir skilldir. Alan skilli olmasi ve etrafindaki herkese esit vurmasi nedeniyle lonca savaslarinda cok etkili olabiliyor. Özellikle de Kara Büyü'nün Karanlik Koruma gibi bir skilli varken lonca savaslarinda veya imparatorluk savaslarinda arbedenin arasina daldiginizda birden fazla düsmana büyük hasarlar verebilirsiniz. Tek kötü yani ise vurmaniz icin rakibin yanina gitmeniz gerektigidir. Genellikle Karanlik Küre ile kiyaslanir lakin dolum sürelerine göre bir oranlama yaparsak Küre'den daha fazla hasar veriyor, vurus süresi Küre'den cok daha kisa (takla atana kadar hamle yemezseniz sanslisiniz Küre'yi kullanirken), ve alan skilli. Bütün bunlar göz önünde bulunduruldugunda Küre'den bir adim önde görünüyor fakat tabi ki Küre'nin de kendine göre avantajleri mevcut. Özellikle ben tek kasarim diyen Kara Büyü'ler icin en uygun skil Ates Vurus'dur.

    3. Hayalet Vurus: Hayalet Vurus da Ates Vurus kadar olmasa da alan skilli sayilabilir. Ayrica ek olarak rakibi (ve etrafindakileri) yavaslatma bonusuna sahiptir ve skillin seviyesi yükseldikce yavaslatma sansi ve yavaslatma süresi de artar. Karanlik Küre'den sonra en fazla hasar veren skillidir Kara Büyü'nün. Menzili Küre'ye ve Karanlik Vurus'a göre biraz daha kisadir fakat yavaslatma özelligiyle bu acigi kapatiyor. (Özellikle master olduktan sonra görünüsü cok hos bence. Sirf o yüzden master yapilabilir.)

    4. Karanlik Küre: Kara Büyü'nün en cok tartisilan skillerinden birisidir. Acik ara en yüksek hasara sahip olan skillidir (Hatta oyunun en yüksek hasarli skillerinden birisidir). Lakin dolum süresi cok uzundur. Aksi gibi vurus süresi de (takla atmasini hesaba katarsak) skillin kacmasina olanak taniyabiliyor. Bir tane Karanlik Küre kullanana kadar iki adet Hayalet Vurus veya Ates Vurus kullanilabiliyor fakat Karanlik Küre'nin en büyük avantaji iki tane Ates Vurus kullanana kadar arada icilen pota müsade etmemesidir. Bir anda hp'yi götürür, tabiri caizse rakibi neye ugradigina sasirtir. Bitirici darbedir. Ayrica yüksek hasarlardan hoslanan arkadaslar icin birebirdir.

    5. Ates Hayaleti: Kara Büyü'yü kara büyü yapan skill bence Ates Hayaleti'dir. Özellikle düellolar icin tasarlanmistir. Cok cok yüksek hasar vermese de 2 saniye gibi kisa araliklarla vurdugu icin rakibinize sans tanimaz. Herkesin mutlaka master yapmasi gereken bir skilldir. (ilk 3 sira icerisinde master olmalidir.) Lakin düello haricinde kime vurmasi gerektigini biz belirleyemedigimiz icin biraz etkisiz kaliyor. Hatta kasarken basimiza diger slotlari da cekebildigi icin bela bile olabiliyor. Yine de vurus süresine göre cok yüksek bir hasara sahip ve onsuz bir Kara Büyü düsünülemez.

    6. Karanlik Koruma: Bu skill de Kara Büyü'müzü ölümsüz kilan skilldir. 1 puan verildiginde bile %30'un üzerinde bir hasar azalmasi meydana geliyor ki onlarca kez hayatinizi kurtaracaktir bu skill. Master yapilmadigi takdirde cok sp yiyor, en büyük dezavantaji bu. Lakin 1 puan verildigi takdirde bile size oyun boyunca yetebilecek kadar koruma sagliyor. Master yapildigi takdirde kitap zorlugu cekmeyeceginiz icin kolaylikla grand master yapilabilir. Bir skilli savunma yönünde gelistirip de atagini azaltmak istemeyenler Karanlik Koruma'ya 1 puan verip diger skiller üzerinde yogunlasabilirler.

    Dikkat: Bütün skillerinizi 17 puanda master yapmaniz hayati önem tasir. Ilk skillinizi zaten yasli kadinda beceri sifirlayarak 17 de master yapabilirsiniz lakin digerleri 17 de acilmazsa o skillin gözlem bandini bularak 16 puana düsürüp elimizde kalan 1 puani tekrar o skille vererek master yapmaya calismalisiniz. Gözlem bandi da bulamazsaniz biraz paraniza kiyip siteden skill sifirlama kagidi almanizi tavsiye ederim. Ileride pisman olabilirsiniz 19 veya 20 de acilan skilleriniz icin.

    Simdi de gelelim oyunun en can alici noktasina:


    Itemlar


    Oyundaki her karakteri digerinden üstün kilan en büyük etken itemlaridir. Siz de dogasi geregi oyunun en güclü karakteri oldugunuzdan dolayi itemlariniza dikkat etmeli, dogustan gelen bu gücünüzü bos yere harcamamalisiniz. Öncelikle bonuslardan cok nasil bol +'li item bulabileceginizi aciklamak istiyorum.

    Malum Kara Büyü'sünüz ve tek basiniza cok zor kasiyorsunuz, metin kesemiyorsunuz. Para kazanmaniz zor gibi görünüyor... Lakin en az savascilar kadar para kazanabileceginiz yollar mevcut. En basit yöntem kendinize bir madalyon chari acip 19, 20, 21 lvl civarinda üstüne basina güzel itemlar bulup zindana dalmanizdir. Madalyon chari icin zihinsel savasci öneririm zira o lvl'lardayken cogu karakterin defansi 3-4 slot cekmeye pek uygun olmuyor. Güclü beden'i master yapin, elinize (bulabilirseniz) +7 veya üzeri bir genis kilic (olmadi kargi) alin ve girin zindana. Eger hirsizin eldiveni varsa (iki kat esya düsürmenize yarayan, item-shop'tan alinan özellik) 2 saat icerisinde 11 ila 15 arasi madalyon düsürebiliyorsunuz.

    Bunun disinda balik tutup istiridye, beyaz inci vs. satabilirsiniz. Hic tavsiye etmesem de paraniza kiyip itemlara bonus cikarip satabilirsiniz. Sansiniz varsa + basip satabilirsiniz vs. En kolay ve garanti yöntem bence madalyondur lakin tabi ki secim size kalmis. (Bir de seytan kulesi var lakin orayi pek tavsiye etmiyorum)

    Simdi az cok paramiz olduguna göre öncelikle kendimize güzel itemlar bulmaliyiz. Küpe olarak 42 lvl'a kadar altin küpe, 42 lvl'dan sonra ise beyaz altin küpe'yi öneriyorum. Abanoz küpeniz +9 olmadikca kullanmaniz size pek bir fayda saglamayacaktir. Kaskimiz +'si bol bir alayci kask olabilir. +6 kale kask da is görür olmazsa. Sura zirhlari pek pahali olmadigi icin kolaylikla güzel bir zirh bulabilirsiniz. Kolye olarak inci kolyeyi öneriyorum, kendiliginden zeka veriyor. Küpeden hp gelmedigi icin bilezigimiz mutlaka gümüs veya beyaz altin bilezik olmalidir. 61 lvl'a kadar +9 savas kalkani bizi cok rahat idare eder, 61 lvl'dan sonra biraz para biriktirip güzel bir 61 lvl kalkani almaniz (basabiliyorsaniz tabi kendiniz basmaniz) önerilir. Ayakkabi olarak ne kullandiginiz 50 küsür lvl'a kadar pek önemli degil. Güzel bonuslu bir ayakkabi bulursaniz ne olduguna bakmadan kullanabilirsiniz. Lakin 55 lvl oldugunuz vakit Anka Ayakkabi kullanmanizi siddetle tavsiye ederim. +6 bulursaniz (bir de efsunlarsaniz) degmeyin keyfinize. (+7 veya üzeri bir Mest Eden Ayakkabi bulabilirseniz onu kullanmaniz daha uygun olacaktir. Lakin onu bulmak o kadar da kolay olmadigi icin Anka Ayakkabi'yi tercih etmeniz daha dogru olacaktir.) Kilic ise tabi ki 65 lvl'a kadar dolunay olmalidir. Sura icin 65 lvl'a kadar beceri hasari iyi olan bir dolunaydan daha iyi bir silah yoktur.

    Taslara gelirsek, zirhiniza mutlaka korunma ve hiz tasi basmalisiniz. Bu ikisinin ardindan genelde savunma tasi basilir lakin benim tavsiyem +4 sihir tasidir. (+4 savunma tasi hem cok cok daha pahali, hem de verdigi 15 defans sadece gösteris icindir, neredeyse hic bir etkisi yok. Bunun aksine +4 sihir tasini hem cok daha kolay, hem de cok daha ucuza alabilirsiniz.) Kilicta ise 65 lvl'a kadar Savasci, Sura veya Sogutma taslarindan ikisini kullanmalisiniz. (Dolunay bulamayip da kanli kilic vs. kullananlar bu ücünü de basabilir, eger basabilirlerse) 65 lvl'dan sonra ise uygun bir Hortlak Disi Kilici bulup bu üc tasi birden basmaya calisin. (+3 den asagi tas basmaya calismayin bile, zira yazik etmis olursunuz kiliciniza.)

    Ayrica itemlarinizi tamamladiktan sonra (veya kismen tamamladiktan sonra diyelim) cevher basmaniz da cok isinize yarayacaktir. Beyaz altin küpe ve inci kolyeye bastiginiz cevherlerle int'iniz artacaktir, dogal olarak skillerinizin vuru gücü de artacaktir. Gümüs bilezige bastiginiz cevherlerle de hp aciginizi kismen kapatabilirsiniz.

    Ve itemlarin en önemli özelligi olan bonuslara geldik.


    Bonuslar


    Oyundaki her karakteri digerinden üstün kilan en büyük etken itemlar dedik yukarida lakin asil üstün kilan o itemlarin sahip oldugu bonuslardir. Sizler de uygun bonuslari bir araya getirerek elinizden geldigince güclü olmaya calismalisiniz. Ben de elimden geldigince yardimci olmaya calisacam sizlere bu konuda.

    Ben hangi item'da hangi bonusu bulmaniz gerektigini yazayim, sizler bulabildiginiz kadarini kullanirsiniz.

    Kask: Yanlis biliyorsam affedin, bu konuda %100 emin degilim lakin kaskta sizi ilgilendiren 2 bonus mevcuttur. "Yari insanlara karsi güclü" ve "Büyüye karsi dayaniklilik". (Yari insan bonusunun kolye, ayakkabi ve zirh haric her seyde oldugunu saniyorum lakin kask konusunda tam emin degilim. Yine de yanlis oldugunu düsünmüyorum) Kaskta yari insan bonusu bulmak pek kolay degil fakat bulabilirseniz cok güzel olur. Büyü savunmasi ise kendi türünüzden korunmanizi saglar ki emin olun kendi kendinizden korunmaniz gerekir.

    Küpe: Küpede isinize yarayacak bonuslar; "Yari insanlara karsi güclü", "Cift el savunma", "Kilic savunmasi" ve "Hareket hizi"dir. Hareket hizi tabi ki zorunlu degildir, hos digerleri de zorunlu degildir lakin bulabilirseniz güzel olur.

    Bilezik: Bilezikde de kaskla ayni seyler gecerli. Lakin burada ise bir de delici karisiyor. Yari insan veya büyü savunmasi bulamazsaniz delici de isinize yarar. (Her ne kadar savasci kadar olmasa da delici kilic savunmasi gibi savunmalari yok saydigi icin cok etkili olabiliyor)

    Kolye: Kolyede kilic savunmasi, kritik, delici, cift el savunma, hp gibi bonuslar isinize yarayabilir. Hp'yi diger hic birini bulamazsaniz kullanmalisiniz. Digerleri arasindan secim yapmak ise size kalmis.

    Kalkan: Kalkanda tabi ki ilk aranan özellik sersemlik bagisikligi. Lakin bunu bulamazsaniz, veya yaninda bir iki bonus daha olsun isterseniz tavsiyem öncelikle +12 zeka'dir. Bunun disinda bloklama ve yari insan bonuslari da cok ise yarar.

    Ayakkabi: Kolye ile ayni bonuslar gecerlidir ayakkabi icin de. Birinin acigini digeriyle kapatabilirsiniz.

    Zirh: Zirhda kilic savunmasi, cift el savunma ve hp'nin disinda bir de büyü hizi bonusu var ki %20 tutturabilirseniz (hatta fantazi yapip kilicta da %20 büyü hizi bonusu tutturup, +4 sogutma tasi basip bol +'li bir kolye ile ard arda skill kullanabilirsiniz hic beklemeden) cok isinize yarar. Bloklama da tercih edilebilir lakin zirhda büyü hizini bulamazsaniz savunmaya yönelik bonuslar kullanmaniz daha iyi olur.

    Kilic: Kilicta sizin isinize yarayacak en iyi bonus yine +12 zeka'dir. Bunun disinda yari insan bonusu, kritik, delici ve büyü hizi bonuslari da oldukca isinize yarar.

    Butun bu bonuslarin arasindan secim yapmak size kalmis. Onemli olan sizin karakterinizi nasil gelistirmek istediginizdir.

    Bir iki satir da kendi deneyimlerimden bahsedeyim. Alesta'nin basinda actigim karakterde önce Ates Vurus, ardindan Karanlik Vurus, ondan sonra da Ates Hayaleti'ni master yaptim. Sura karakterimi server acildiktan 1 - 1,5 ay sonra acmis olmama ragmen cok güclü hale geldi. Bir yandan ögrenirken bir yandan gelistirdim karakterimi. Uzun ugraslar sonuc Ates Vurus'u G1 yapabildim (malum pek para veremiyoruz oyuna). 65 lvl'da birakmaya karar verdim zira gerek Alesta'nin yapisi olsun, gerek oyunun dayattiklari olsun devam etmek zordu. Daha sonra Manas'da bedensel savasci ile oynadim ve biraz oyunu bilen bir bedensel savascinin asiri kolay bir sekilde inanilmaz paralar yapabildigini bizzat ögrendim. Orayi da benzer sebeplerden biraktim. Daha sonra Asena server'i acilinca ve Alesta'daki arkadaslarimin da orada basladigini duyunca muhabbet amaciyla oraya girdim ve su an orada devam ediyorum. Asena'da farkli bir skill siralamasi izliyorum. Bunun amaci hem diger skilleri daha yakindan tanimak, hem de tekrar ayni skillerle oynamayip sıkılma süremi biraz daha uzatmakti. Ilk olarak Karanlik Küre'yi actim. Ikinci sirada ise Hayalet Vurus'u acicam. (17 de master olmadi, binbir zorlukla bir tane gözlem bandi buldum lakin yine master olmadi. 17 de duruyor 10 gündür. Artik maasi alinca sifirlayacaz onu.) 3. sirada ise mecburen Ates Hayaleti'ne gidiyorum. 4. de Karanlik Koruma'yi acmayi düsünüyorum bir aksilik cikmazsa. Alesta'daki skill siralamamdan cok daha farkli bir skill siralamasi secmeme ragmen burada da (tabi itemlarin da etkisi var) gayet güclü oldugumu farkettim. Tabi ki bu da Kara Büyü'nün gücünü gösteriyor.

    Sunu söylemek istiyorum, bu karakter cok güclüymüs aman bunu alayim diyerek baslarsaniz kisa bir süre sonra birakirsiniz oyunu. Onemli olan hangi karakterden daha fazla zevk alacaginizi düsünüyorsaniz, hangi oyun tarzini seviyorsaniz o karakterle oynamanizdir. Ben burada Kara Büyü olan veya olmayi düsünenlere yardimci olmak icin yazdim bunlari, kimseye kalkip Kara Büyü olun demek icin degil.

    Uzun lafin kisasi (ki baya uzun oldu farkindayim) her karakterin farkli avantajlari ve dezavantajlari mevcut. Bu avantajlarin ve dezavantajlarin hangileri ne kadar size uyuyor önce buna karar verin ve karakterinizi ona göre secin. Ve unutmayin, bu sadece bir oyun.

    Okuyan herkese tesekkürler.

    compir






    Paylaş



  2. #2
    Hiperaktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Nov 2008
    Mesajlar : 649
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Başka siteden copy paste yapmadan kendiniz yazsanız kendi fikirlerinizi daha güzel olur aslında.






    Paylaş
    Lord of the Rings
    Battle For Middle Earth II

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica

Turnuval Yasal Uyarı!

Turnuval Bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Web sitemizi kullanmaya devam ederek, turnuval.com hizmetlerini sizlere daha iyi sunabilmek amacıyla kullandığımız cookie'ler (çerezler) ve kişisel verilerinizle ilgili Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş olursunuz.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793