atari oyunları
Sayfa 1 Toplam 2 Sayfadan 12 SonuncuSonuncu
Toplam 26 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 20 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: C&C Red Alert 3 | Patch 1.11 de gelen değişiklikler

  1. #1
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 30
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart C&C Red Alert 3 | Patch 1.11 de gelen değişiklikler



    Red Alert 3'ün şimdiye kadarki en büyük patch'i ! Alıntı veya Esinlenilmiş değildir. Çeviri tamamen bana ait düşük cümle veya hata varsa söyleyin düzeltiyim :coffee:

    Global değişiklikler :

    - Garnizon menzili %75'ten %100'e çıkarıldı.

    - Binalar ve duvarlar yapım aşamasındayken birimlerin görüş alanını kapatmayacak.

    - Paraşütün iniş hızı arttırıldı.

    - Petrol kuyuları yok edildiğinde artık patlıyor. Patlarken uzaklaşın :)

    - Gözlem kulelerinin canı 3000'den 10000'e arttırıldı.

    -Küresel ekonomideki düşüş nedeniyle artık tüm super weapon'lar yarı fiyatına

    - Anti piyade araçları (Riptide, Jet Tengu) piyadelere olan (PeaceKeeper, Conscript, Imperial Warrior) hasarı %50'den %25'e düşürüldü.

    - Top Secret Protocol ler bütün takımlar için yeniden düzenlendi.

    Takımlara göre değişiklikler :

    - Allied Javelin Soldier'ın fiyatı 400'den 300'e düşürüldü.

    - Allied Aircraft Carrier'ın saldırı hızı 150'den 225'e arttırıldı (minik uçakların hızı).

    - Allied Aircraft Carrier'ın uçakları öldürüldüğünde eskisi kadar hızlı rütbe atlatmayacak.

    - Allied Aircraft Carrier'ın reload süresi 15 saniyeden 10 saniyeye düşürüldü.

    - Allied Assault Destroyer Black Hole Armor bonusu %25'ten %35'e arttırıldı.

    - Allied Outpost (refinery aracını kurduğumuzda) her yaptığımız upgrade'den (2 kez teknoloji upgrade'i) %25 can kazanıyor.

    - Allied Athena Cannon'un artık düz görüş alanına sahip olması gerekmiyor. Duvarların arkasından saldırabilir!

    - Allied Cryocopter'ın canı 750'den 650'ye düşürüldü.

    - Allied Chronorift vuruş bekleme süresi 1 saniyeye düşürüldü. Rift süresi buna bağlı olarak 5sn, 10sn ve 15sn olarak değişti.

    - Allied Defense Bureau yapım süresi 10 saniyeden 30 saniyeye arttırıldı.

    - Tanya'yı yapabilmek için artık Defense Bureau yapmak gerekiyor ( bunu görünce ağlamaya başladım :dry: )

    - Allied Apollo Fighter'ın canı 250'den 300'e yükseltildi.

    - Allied Chronosphere kurabilmek için artık Defense Bureau kurmamız gerekli.

    - Soviet Hammer Tank'ları hareket ederken leech özelliğini kullanamayacak.

    - Soviet Apocalypse Tank grinder hasarı yarıya düşürüldü.

    - Soviet Flak Trooper fiyatı 300'den 400'e arttırıldı.

    - Soviet binaları yapım aşamasındayken hasar aldıktan sonra artık parayı %100 olarak geri alamicaksınız. Geri ödeme değerinin düşüşü alınan hasarla eşdeğer olacaktır. (vay canına ne cümle kurdum he :p)

    - Soviet Super Reactor'ün verdiği enerji 500'den 350'ye düşürüldü.

    - Soviet Super Reactor yapım aşamasındayken patladığında hasar vermeyecek.

    - Soviet Stingray'in canı 360'tan 450'ye arttırıldı.

    - Soviet Dreadnaught Füzeleri birimleride dağıtıyor.

    - Soviet MiG Fighter'ın canı 200'den 240'a arttırıldı.

    - Soviet Iron Curtain kurabilmek için Battle Lab yapmak gerekiyor.

    - Japon MCV'sinin alanı duvar yapımını kolaylaştırmak için genişletildi.

    - Japon Jet Tengu'su hava formundayken diğer formuna göre daha az ölümcül.

    - Japon Tsunami Tank özelliği aktifken auto-heal (otomatik can doldurma) yapıyor.

    - Japon Honorable Discharge gücü, kendi ve arkadaş birimlerine vurmuyor.

    - Japon King Oni'nin canı 2250'den 3000'e arttırıldı.

    - Japon Emperor’s Rage gücü düşmana atıldığında düşürdüğü hız bütün seviyeler için %75 oldu.

    - Japon Wave Force Artillery vuruş yapmak için düz bir görüş alanına sahip olması gerekmiyor. Duvarlardan, binaların önünden, önünü kapatan herhangi birşeyin önünden saldırabilir.

    - Japon Naginata Cruiser Spread-Torpedo hasarı yarıya düşürüldü.

    - Japon Naginata Cruiser canı 1400'den 1200'e düşürüldü.

    - Japon Shogun Battleship hızı 75'den 50'ye düşürüldü.

    - Japon Shogun Battleship topları şimdi diğer birimleride dağıtıyor.

    - Japon Shogun Battleship vuruş oranı %40 azaltıldı.

    - Japon Point Defense Drones özelliğine sona erme süresi eklenmiştir. Bu süre 2 dakikadır.

    - Japon Final Squadron hasarı yeni protokol dizilişine göre düşürülmüştür.

    Denge değişiklikleri : Görüş

    - Görüş değişikliği Red Alert 3 : Uprising ünitelerini dahil etmek için ünite davranışlarına göre düzenlenmiştir. (aman yarabbi sanırım üniteleri getircekler :nana: ! )

    - Allied Multigunner Turret görüş alanı 300'den 310'a arttırıldı.

    - Allied Prism Tower görüş alanı 350'den 360'a arttırıldı.

    - Allied Hydrofoil görüş alanı 300'den 325'e arttırıldı.

    - Allied Javelin Soldier görüş alanı 175'ten 200'e arttırıldı.

    - Allied Guardian Tank Target Painter modundayken ki görüş alanı arttırıldı.

    - Tanya'nın Time belt özelliğinin alanı 400'den 500'e arttırılmıştır.

    - Soviet Apocalypse Tank'ın Harpoon modundaki görüş alanı arttırılmıştır.

    - Soviet Hammer Tank'ın Leech modundaki görüş alanı arttırılmıştır.

    - Soviet Terror Drone'un Stasis Ray modundaki görüş alanı arttırılmıştır.

    - Soviet Base Defanslarının görüş alanları biraz arttırılmıştır.

    - Soviet Bullfrog görüş alanı 300'den 325'e arttırılmıştır.

    - Soviet komandosunun görüş alanı 150'den 175'e arttırılmıştır.

    - Japon Seawing görüş alanı 200'den 225'e arttırılmıştır.

    - Japon Tengu görüş alanı 200'den 225'e arttırılmıştır.

    - Japon komandosunun görüş alanı 150'den 175'e arttırılmıştır.

    - Japon komandosunun özelliğinin alanı 400'den 500'e arttırılmıştır.

    Kullanıcı Arabirimi :

    - Online oynarken Random seçen oyuncuların takımı Escape ekranında görünmeyecek.

    - Kötü bağlantıya sahip online oyuncuyu atma süresi 60'dan 30'a düşürüldü.

    - Arkadaş listende ekli olmayan kişiler sen maç yaparken sana yazı yazamayacaklar.

    - Ünite gidiş noktaları airfield'larda airfield'a sağ tıklayarak resetlenebilir.

    - PC kullanıcıları sağ tuşla kaydırmanın hızını ayarlayabilecekler. 1-50 olarak.

    - Arayüz lagı düşürüldü. (bir arada yapılan kliklerden etkilenme ve klavye komutları)

    Bug Fixes

    - Sahte ajan base'inize girdiğinde artık anons edilmeyecek.

    - Garnizon binaları ve ele geçirilen binalar, oyunda ve radarda rapor edilecek.

    - Red Alert 3 : Uprising'den çeşitli AI düzenlemeleri entegre edildi.

    - Apoc Tank 2. özelliğiyle bir üniteyi parçalarken hareket edemeyecek.

    - Allied airfield'ların ünite üretememe bug'ı düzeltilmiştir.

    - Düşük canlı ünitelere saldıramama bug'ı düzeltilmiştir.

    - Soviet Crusher Crane'in 3sn bekleme süresi olmadan düşman engineer'ı tarafından ele geçirilmesi bug'ı düzeltilmiştir.

    - Soviet oyuncularının kendi kurulu MCV'lerine cash bounty özelliğini vererek sattıktan sonra aldığı para düzeltilmiştir.

    - Mirage Tank ve Tsunami Tank'ın ikinci özelliği açıkken ve Aircraft Carrier'ın blackout füzesinin etkisindeyken özelliklerinin devam etmesi bug'ı düzeltilmiştir.

    - Tesla Trooper'ların özelliği açıkken üstüne bina yerleştirilme bug'ı düzeltilmiştir.

    - Rütbeli Guardian Tank'ların özelliğiyle hedefi bazen gösterememe bug'ı düzeltilmiştir.

    - Iron Curtain or Chrono Rift'in etkisinde olmasına rağmen yaşanan donmalar düzeltildi.

    - Başkaları tarafından yapılan haritalarda oluşan hatalı görünen yapılar artık düzgün görünecek.

    - Chrono Swap özelliği ile denizde gidemeyeni karaya, karada gidemeyeni denize ışınlayamayacaksınız.

    - Shinobi'nin özelliğini aktif ettiğimizde bütün düşmanlar için hedef kaybetme artık düzgün çalışıyor.

    - Nanoswarm'un içindeyken Apoc ve Riptide diğer Nanoswarm'un içinde olan ünitelere artık düzgün bir şekilde saldırabiliyorlar.

    - Terror Drone Surprise ile upgrade edilmiş düşman tankları Tanya tarafından öldürüldüğünde içinnden Terror Drone çıkmayacak. Çünkü bu Tanya'yı direk öldürüyor.

    - Desolator Strike ve Cronosphere repair drone'ları etkilemeyecek.

    - Time Bomb duvarların üstüne bırakılamayacak.

    - Tamir edilirken ele geçirilen bina yeni sahibi için tamir ediliyo olmayacak (tekrar tıklanması lazım).

    - Eğer oyuncu birden fazla Twinblade seçer ve sadece bir kısmının içine ünite koymuşsa, özelliğine tıkladığınızda hepsi birden aşağıya inmeyecek. Sadece içinde ünite olanlar inecek.

    - Bullfrog'ların ikinci özelliğinde (the man cannon) olan sınırsız atış alanı hatası düzeltildi.

    - Javelin Soldier'ların kilitlenme özelliği hareket ederken veya vuruş alanından çıktıktan sonra devam etmesi düzeltildi.

    - Online oynarken sınırsız zoom-out in hatası düzeltildi.

    - Hammer Tank'a sınırsız Toxic Corrosion veren hata düzeltildi.

    Not: Alıntı yapacaklar lütfen alıntı olduğunu belirtsinler






    Paylaş



  2. #2
    Aktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jun 2009
    Mesajlar : 332
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Teşekkürler






    Paylaş

  3. #3
    iloo
    Yedek Oyuncu

    Standart



    İyice İçine Etmişler.






    Paylaş

  4. #4
    Aktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jun 2009
    Mesajlar : 332
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Terror Drone Surprise ile upgrade edilmiş düşman tankları Tanya tarafından öldürüldüğünde içinnden Terror Drone çıkmayacak. Çünkü bu Tanya'yı direk öldürüyor.
    Adı üstünde Terror Drone Surprise çok saçma olmuş






    Paylaş

  5. #5
    iloo
    Yedek Oyuncu

    Standart



    Utanmasalar 1.20 Yapıcaklar :S






    Paylaş

  6. #6
    Aktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jun 2009
    Mesajlar : 445
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    bu oyun oynadım hiç güzel değil..






    Paylaş
    тυякєу яєαℓ кιηg
    :ififa:
    :iturk:

  7. #7
    iloo
    Yedek Oyuncu

    Standart



    Birader Sen C&C Oyuncusumusun? Yoksa Fıfamı






    Paylaş

  8. #8
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 30
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    uprising'den 2 tane harita koymuşlar. yeni üniteler yok ama bu patch ona bi hazırlıktı. ilerki patchlerde üniteleride koyarlar :)






    Paylaş

  9. #9
    TRN
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Feb 2009
    Mesajlar : 229
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Eğer Uprising üniteleri eklenirse ben artık Red Alert 3 oynamıyorum. (Ciddiyim.) Bu kadar paragözde olunmaz. Resmen yaptıkları pisliklik, adilik, Uprising alanları enayi yerine koymak.






    Paylaş

  10. #10
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 30
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    uprising'in çıkış amacı farklı. forumda 234453 kere söyledi yetkililer uprising'e multiplayer gelmeyecen sadece single olacak diye ve yine forumda uprising ünitelerinin ilerleyen zamanlarda ra3'e gelebileceğide yazıyodu =) kesin bişey söylememişlerdi tabi






    Paylaş

  11. #11
    iloo
    Yedek Oyuncu

    Standart



    Saçmalık Saçmalık Saçmalık






    Paylaş

  12. #12
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 50
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    yhaw aralarında hoşuma giden ve gitmeyen tarafları oldu.Özellikle king oninin güçlenmesini çok sevdim.Apoc ile arasındaki fark azalmalı.
    Ama shogun'un gücü ve hızı azaltılmış.Çok saçma ve gereksiz.Denizde en iyi ünitelere rising sun sahip ve shogunun güçsüzleştirilmemesi lazım.
    Tanya'ya karşı terror drone surprise biraz mantıklı aslında.Yoksa hiç bir aracı patlatamazdı tanya :S
    Birde flak trooper,Javelin arasındaki fiyat değişiminden hiçbirşey anlamadım :S


    Not:Crac-k varmı? Yoksa nezaman çıkar






    Paylaş
    Mesaj hasimx tarafından (26-06-2009 Saat 01:12 ) değiştirilmiştir.


    Uzun bir süre yokum...

  13. #13
    Aktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jun 2009
    Mesajlar : 332
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    1.10da kalalım derim






    Paylaş

  14. #14
    iloo
    Yedek Oyuncu

    Standart



    Hoşuma Giden Tarafı Sadece Uprising Ünitelerinin Ekleniceği.






    Paylaş

  15. #15
    Aktif Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jun 2009
    Mesajlar : 332
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    uprising gelirse rising sun ve soviet ler güçlü olur gibime gelio(grinder,Archer Maiden,giga,)






    Paylaş

  16. #16
    TRN
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Feb 2009
    Mesajlar : 229
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Alıntı codEAt88 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    uprising'in çıkış amacı farklı. forumda 234453 kere söyledi yetkililer uprising'e multiplayer gelmeyecen sadece single olacak diye ve yine forumda uprising ünitelerinin ilerleyen zamanlarda ra3'e gelebileceğide yazıyodu =) kesin bişey söylememişlerdi tabi
    Aynısını C&C forumlarındada söylüyorlardı. fakat satış yaptıkları EA store'da "Multiplayer vardır." yazıyordu. Bende heralde son anda değişiklik yaptılar diye düşündüm ve 40 TL verdim. Keşke 50 TL'ye Red Alert 3 alsaydım.

    O Red Alert 3'e gelme haberiyse sadece bir dedikoduydu yanlış hatırlamıyorsam. Yinede ciddiyim, oynamıycam artık Red Alert 3. Hem Uprisingdeki ünitelerle denge kalmıycak bakın görün.






    Paylaş

  17. #17
    iloo
    Yedek Oyuncu

    Standart



    EA Gamesin Böyle Yapmasının Bir Sebebi Var RedAlert3 C&C Serisinin Son Oyunu Diye Adamlar Böyle Yapıyor Ama Hiçte Hoş Bir Davranış Değil Uprising Alanlaro TRNnin Dediği Gibi Enayi Yerine Koymak Oluyor.C&C Serisi Kanes Wrathdan Sonra Bozdu Güzelim C&C Serisinide Mahvettiler Aaah AAh Bu Oyunu Westwood Studios Yapıcaktı Varya O Zaman Dehşet Olurdu Bir Kere Hikaye SaçmaSapan Olmuş Uprisingde Desolator Gelliyor :Cyro Legionnaire Geliyor japonlar Başlı Başına Saçmalık Zaten Ra2de Savaşında Japonlar Geçmiyorduki.






    Paylaş

  18. #18
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jan 2009
    Mesajlar : 8
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    ya arkadaşlar bence bu yama çok saçma olmuş(iyi yanıda var kötü yanıda)Mesela terror drone surprise olmalı.yoksa tanya herşeyi patlatır.Ne anlamı kaldı.Super Reactor ün enerjisi 350 olmuş.Flak troper pahalanmış.iron Curtain kurabilmek için Battle Lab yapmak gerekiyor.Sovietler için tek olumlular alttakinlerden 2-3 tanesi.Ben 1.10 da kalıcam.






    Paylaş

  19. #19
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 50
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    TRN ve iloo'ya katılıyorum.EA işi iyici karıştırdı.Uprising'e başından beri multiplayer eklememeleri zaten bir hataydı.
    Ancak şöyle birşey olabilir.EA sanırım bunun tersine açıklama yaptı ama eğer uprising üniteleri ra3'e gelirse uprising'ede bir patch hazırlanıp online oynama özelliği eklenmeli.(uprising çıktığından beri 1 tane bile patch çıkmadı.Ra3'ün ise patchleri say say bitmiyor )
    Kısaca Ra3 e uprising üniteleri gelirse Uprising'ede Red Alert 3'den farklı özelliklere sahip eklemeler yapılmalı (Yeni ve uzun campaignler ve özel bir oyun sistemi olabilir Ra3'ten farklı olmalı).

    Ama hem ra3 hemde uprising'e bu özelliklere sahip patchler gelirse sanırım boyutları 500 MB filan olabilir. :S






    Paylaş


    Uzun bir süre yokum...

  20. #20
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 30
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Öncelikle patchde yapılan değişikliklerin sebebi tamamen dengenin kurulması ve bugların kapatılması. Javelin Soldier ve Flak trooper arasındaki fiyat değişiminin sebebi Flakların fazla etkili olması. Mayına geçtiği zaman üstünden bir araç geçtiğinde utanmasa tek atıcak =) diğer türlüde binalara ve araçlara yine çok fazla vuruyo mayındayken. Sovietlerin enerjisinin düşme sebebiyse Crane yaptıktan sonra MCV leriyle istedikleri gibi dolaşıp Tesla Coil leri sıralayabiliyolar. Ben orjinal serverındada oynadığım için neredeyse tüm taktikleri biliyorum. Allied lardada tanyayı kurabilmek için Defense Bareu kurmak gerekiyo ve bina sağlam güç yiyo ve yapım süreside uzatılmış. yani artık şıp diye Tanya. Her takımdan bişeyler alıp vermişler ama en iyisi sanırım alliedlar şuan =) Uprisinge gelince forumu sürekli takip ettiğimden dolayı biliyorum kesinlikle multiplayer çıkmayacak dendi uprising için. " Bu oyunu single isteyen hikayenin devamını isteyen oyuncular için yaptık. " dediler. İlerdede ra3 e bu ünitelerin eklenebileceğini ve kesin olmadığını söylediler. Daha açık nası yazabilirler bilmiyorum

    Edit : arkadaştan bugün yada yarın patchi alcam ve dengede problem varmı diye bi bakıcam. ona göre tekrar değerlendiririz :) 1.11 replay lerinde gördüğüm kadarıyla (izlemedim yenen belli) iyi oyuncular arasında bütün takımlar kazanmış. yani pek bi dengesizlik olduğunu sanmıyorum şuanda






    Paylaş
    Mesaj codEAt88 tarafından (26-06-2009 Saat 13:58 ) değiştirilmiştir.

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica

Turnuval Yasal Uyarı!

Turnuval Bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Web sitemizi kullanmaya devam ederek, turnuval.com hizmetlerini sizlere daha iyi sunabilmek amacıyla kullandığımız cookie'ler (çerezler) ve kişisel verilerinizle ilgili Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş olursunuz.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790 791 792 793