Toplam 7 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 7 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: Herşeyi Ile Silkroad

  1. #1
    HTKO GameMaster

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 2.245
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart Herşeyi Ile Silkroad



    KARAKTER GELİŞTİRME

    Oyunda karakterlerimizin seviyesine göre ayrı ayrı avantajları bulunan unsurlar vardır.Bu unsurlar Güç Ustalıklarıyla(Force Masteries-tecniques)direk ilişkilidir,bunlar:Ateş(fire),Buz(cold),Yıldırım(l ightning) ve Güç(force),silah ustalıkları ise:Mızrak/Büyük Kılıç(Spear/Glavie),Kılıç/Jilet Kılıç(Sword/Blade),ve Ok(Bow)dur.Sabitlenmiş bir meziyet ustalığı yoktur ve bu tamamen sizin seçiminize bağlıdır.Meziyetler belirli bir ücret karşılığı geri de alınabilir.Meziyet puanlarınız ve deneyim puanlarınız birbirinden ayrı olarak yükselirler,böylece meziyetleriniz seviye atlarken istediğiniz şekilde geliştirebilirsiniz.Bu arada karakter yaratma size birçok size ayrı ayrı seçenekler vererek,kadın-erkek,istediğiniz vücut şekli,ve karakteristik özellikler olan boy ve kilo arasından seçiminizi yapmanıza izin verir.
    Deneyim Kazanma İpekyolunda karaterinizin kazandığı deneyim puanları tamamen sizin bir kabiliyet üzerindeki en yüksek seviyenizin karakter seviyenizle arasındaki puan farkıyla ilişkilidir.Bir canavarı öldürdüğünüzde oyun sizin en yüksek kabiliyet seviyenizi karakter seviyenizle karşılaştırır.Aradaki fark ne kadar büyük olursa kazanacağınız kabiliyet puanınız artacaktır(böylece kabiliyet puanı biriktirme denilen şey gerçekleştirmiş olacaksınız--sp farming--ki 1 ve 20 leveller arasında yapılması önerilir).Eğer aradaki fark az ise karakter seviyeniz için daha çok deneyim puanı elde edeceksiniz.
    Eğer hızlı seviye atlamak istiyorsanız ustalık seviyenizi mümkün olduğunca yüksekte tutmanız gerekir,fakat unutmayın ki ileri seviyelerde kabiliyet puanı biriktirmek çok bezdirici bir uğraştır


    ________________________________________________

    SİLAHLAR

    3 kategori içerisinden seçebileceğiniz 5 ayrı silah türü vardır,ana kategoriler ise;kılıç(sword),mızrak(polearm)ve ok'dur.Ok dışında her kategori kendi içerisinde büyüsel ve fiziksel güçlerine göre ikiye ayrılır.Kılıç grubunda(lsword)daha yüksek büyü hasar gücüne sahipken daha az fiziksel hasar gücü vardır.Fakat kılıcın alternatifi olan Jilet Kılıç ise daha az büyüsel,fakat daha çok fiziksel hasar gücüne sahiptir.Aynı şekilde mızraklarda Büyük Kılıç(glaive)daha çok fiziksel daha az büyüsel hasar gücüne sahipken,Mızrak(spear)ise daha çok büyüsel ve daha az fiziksel hasar gücüne sahiptir.Kılıçlara ve Mızraklara nazaran Okların hem büyüsel hem fiziksel hasar güçleri daha az olmasına rağmen okun menzilli saldırı avantajı vardır.Kılıçların hepsi tek elle kullanılıyor olmasına rağmen kılıç kullanıcılarının kalkan taşıma seçenekleri vardır.












    NESNE PAZARI(İTEM MAL)

    Oyun ücretsiz olmasına rağmen son zamanlarda nesne pazarı oyuna eklenmiştir.Oyuncu kredi kartları vasıtası ile resmi siteden belirli ücretleri ödeyerek oyundaki hesabına oyunda "ipek" olarak geçen değeri aktarır.Belirlenen "ipek" değeri ile evcil hayvan gibi,deneyim çoğaltıcı belge(exp enhancin scroll)veya nesne satmak için açacağı dükkanının dekorasyonu değiştirecek kağıt vs..gibi çeşitli şeyler satın alınabilir.

    SİLKLER NE İŞE YARIYOR ÖĞRENMEK İÇİN -->> http://www.devoyun.com/silktablo.php

    -------------------------------------------------------------------------------------------
    SİMYA

    Simya sistemi oyuncuların nesnelerini kolaylıkla geliştirmelerine olanak tanır.+1,+2 we daha üzeri nesneleri de hazır bir biçimde canavarlardan düşürmeniz de mü**ündür.Bu artılar gösterildiği değerlerde o nesnenin kaç level yukarıda özelliklere sahip olduğunu gösterir.Örnek olarak 32 seviye bir kılıcın +3 modifiyelenmiş hali onu 35.seviyenin özelliklerine sahip olmasına olanak tanır.Silahlar ve kalkanlar +3'den itibaren beyaz titrek bir ışığa sahip olurken,+5 nesneler ise mor bir parıldama yayarlar.+7'de altın rengi bir parıldama,en yüksek artı seviyesinde yani +11mavi'da ise altın parıldama yayarlar.
    ---------------------------------------------------------------------------------------

    YÖNTEM

    Simya yöntemi seçeneği karakterin hareketler(character actions) bölümünde yer alır.Bir nesneyi yükseltmek için oyuncu nesnesini uygun bölüme yerleştirmesi,ve yükseltmek istediğini nesnenin türündeki elixir'ini de yanına yerleştirmelidir.Oyunda 3 tür elixir bulunmaktadır,hepsi de canavarlardan düşerler we sırayla protector elixirler her tür zırha,aksesuar elixirleri ise mücevherlere,ve silah elixileri ise sadece silahlara uygulanabilmektedir.Kendi başlarına her nasılsa başarı oranı nispeten düşüktür.Şans tozları(lucky powder)her şehirde bakkal npc'lerinden(grocery npc)alınabilir.Fakat burada dikkat edilmesi gereken şans tozunun derecesidir(grade)nesnenizin derecesine göre şans tozu kullanmanız gereklidir.
    Simyada başarı durumunda nesne bir seviye yükselir.Başarısızlık durumunda ise nesnenin dayanıklılığını kaybetme,bir o kadar kırılma yani komple kayıp mü**ündür.Başarısızlık yüzdesi ise her başarılı yükseltmeden sonra otomatikman yükselir.
    Nesne Değişiklikleri
    Hali hazırda simya ile direk alakalı üç değişik modifiyeli nesne durumu mevcuttur,bunlar:ölümsüzlük(immortal)dayanıklılık( steady),ve şans(lucky)olarak ayrılır ve kullanım sayıları önceden üzerlerinde yazılı olduğu gibi belirtilmiştir.Ölümsüzlük nesneyi başarısız simya durumunda kırılmaktan kurtarır,dayanıklılık ise başarısız simyada nesnenizin dayanıklılık oranının düşmesini engeller(durabilty).Şans ise başarılı simya oranını arttırır



    --------------------------------------------------------------------------------------
    GÖREVLER

    İpek yolunda birbirinden farklı birçok görev vardır,hemen hemen hepsi de görev NPC'sinin sizden istediği şeyler doğrultusunda belirli sayıdaki canavarı öldürüp istenilen nesneleri NPC'ye g*türmektir.Bu görevlerin ödülleri çoğunlukla para,deneyim puanları,kabiliyet puanları,bazı görevlerde ise belirli nesneler(bunlar sağlık/mana potları gibi veya silah olabilir)ödül olarak alınabilir.Görevler sizin canavar daha fazla canavar öldürerek questi bitirme yolunda daha fazla deneyim puanı kazanmanıza vesile olurlar.Bu görevler sizin karakter seviyenize göre ayarlanmış olup,hangi bölgelerin sizin seviyeniz için güvenli olduğunu öğrenmenizi sağlarlar.



    -------------------------------------------------------------------------------------

    ÇARPIŞMA


    Oyundaki çarpışmalar türünün diğer oyunlarına nazaran daha kullanıcı dostu ve daha görseller.Karakterin aldığı hasar,saldırı hızı ve menzili karakterin kullandığı silaha ve karakterin özelliklerine bağlıdır.Bir canavar öldürüldüğünde oyuncu için para ve nesneler bırakıyor.Bir dakika içerisinde bu nesneler alınmadığı takdirde diğer bir oyuncu bu nesneleri alabiliyor.Bu özellik oyuncuların birbirlerinin düşürdüğü nesneleri çalmaktan alıkoymaktadır.Karakter seviyesi beşi geçtikten sonra karakter öldüğünde bir miktar deneyim puanı kaybederler ve çoğunlukla doğmak için seçtikleri şehre yeniden dönerler,alternatif olarak başka bir oyuncu eğer canlandırma yeteneği varsa ölmüş karakteri canlandırabilir.Eğer bir oyuncu birden fazla kez ölürse üzerinden nesne düşebiliyor.Karakterler sağlık ve mana kazandıran nesnelere çok ihtiyaç duyuyorlar.Çıldırma durumu da oyunda mevcuttur(berserker mod),bu durum eğer oyuncu yeteri kadar canavar öldürmüşse çıldırma bölümü dolar,ve kullanıldığında karakter parlayan bir şeytansı bir canlıya dönüşür,bu karakterin saldırı,savunma ve hız özelliklerini bir süreliğine yükseltir.Bu nedenle de ya acil durumlarda,ya da güçlü canavarları öldürmek için kullanılır.Süre dolduğunda karakter normale döner ve çıldırma bölümü yeniden dolmaya başlar.Karakterlerin silahlarını güçlendirmek için kullandığı birçok büyü vardır.Böylece silahlar buz,ateş veya yıldırım ile güçlendirilebilir.Bunlar genellikle karakterin gücünü yükseltir ve her elementin her canavarda yaptığı etki farklıdır.Bu büyüler mana puanları kullanır ve kısa sürede biterler.


    ---------------------------------------------------------------------------------------

    ELEMENTLER

    Elementler 4'e ayrılırlar bunlar;Ateş,Buz,Yıldırım ve Güç'tür.Güç sınıfı size kendinizi iyileştirme ve edilgen(passive) özellikleri vardır.Ateş sınıfının sağlam bir hasar gücü vardır ve hedefleri ayrıca yakarlar(belli bir zaman dilimi içerisinde belli derecede kademeli olarak).Buz nispeten az hasar gücü verir fakat hedefleri dondurma özellikleri vardır(hedefin saldırı hızını ve fiziksel hızını düşürür)ve hatta onları tamamen buz kütlesine çevirerek sabitleyebilirler.Yıldırım elementi ise yüksek bir hasar gücü vardır ve bunun yanında hedefin savunma yüzdesini düşürürler ki bu da hedefin daha fazla hasar almasına neden olur.Sürekli saldırı amacı gütmeyen öğretiler saldırı amacı güden öğretilere benzer özelliklere sahiptirler.Buz öğretileri düşmanı yavaşlatırken ateş öğretileri hasarı çoğaltır ve düşmanı yakar,yıldırım öğretisi ise hareket hızını çoğaltır ve hasımın savunma yüzdesini düşürür.Meziyetler nispeten birebir karşılaşma için dengelenmiştir,fakat belirli meziyetler belirli silahlarla daha iyi sonuçlar verir ve bu seçimler tamamen kullanıcıya kalmıştır.Elementlerin her türlü birleşimi ve karışık kullanımı mü**ündür ve bu konuda herhangi bir kısıtlama yoktur



    -----------------------------------------------------------------------------------------
    BİREBİR KARŞILAŞTIRMA

    İpekyolunda birebir karşılaşmalar mü**ündür(pvp).Karakter seviyeniz 10 olduktan itibaren NPC'lerden alacağınız farklı tür pelerinlerle şehrin dışında farklı renkten pelerin giyen biriyle karşılaşabilirsiniz.Pelerin karşılaşmalarında oyuncu deneyim puanı kazanmaz veya kaybetmez.Seviye 20'den sonra(ki karşıdaki oyuncunun da 20'den yüksek olması koşulu ile)hiçbir iş üstlenmeyen veya pelerin giymemiş bir oyuncuyu öldürmek sizi katil yapar.Katil olduğunuzda isminiz kırmızı yazar,bu sizin öteki oyuncular tarafından öldürülebilmenize olanak tanır.Eğer bir oyuncu katil durumundayken ölürse deneyim puanı,para veya nesne kaybedebilir.Farklı işlerdeki karakterler(ticaretci,avcı,hırsız) birbirlerine saldırabilir ve bu sayede iş deneyimi,nesne veya para kazanmayı amaçlarlar.

    --------------------------------------------------------------------------------
    MAĞARALAR

    Downhang Taş Mağarası(downhang stone cave) 4 kata sahiptir,her katta farklı seviyelerde canavarlar bulunur ve seviye katlar aşağıya indikçe yükselir.Buradaki canavarlar 61-70 seviyelerindedir.50.seviyeye gelmeden mağaralara girmek mü**ün değildir ve önerilen ise 60. levelden itibaren burada deneyim kazanmanızdır.Bir öteki mağara düşük seviyeli oyuncular içindir ve Ch'in Mezarlığındadır(Ch'in Tomb) fakat henüz açılmamıştır.






    Paylaş



  2. #2
    OzzY56x
    Yedek Oyuncu

    Standart



    teşekkürler güzel paylaşım






    Paylaş

  3. #3
    SchamHear
    Yedek Oyuncu

    Standart



    9D Resimleride Benden Olsunmu ?

    76 LeveL ( 9D ) Bow.



    76 LeveL ( 9D ) Glavie.



    76 LeveL ( 9D ) Blade.



    76 LeveL ( 9D ) Spear.



    76 LeveL ( 9D ) Sword.



    76 LeveL ( 9D ) Shield.







    Paylaş

  4. #4
    SchamHear
    Yedek Oyuncu

    Standart



    EU Çarların 9D'leri.



    76 LeveL ( 9D ) Two Handed Sword




    Tek Resmini Bulamadım,Buydun One Handed Sword.



    76 LeveL ( 9D ) Staff



    76 LeveL ( 9D ) Cleric Rod



    Tek Resmini Bulamadım,Buyrun Axe




    76 LeveL ( 9D ) Warlock Rod



    76 LeveL ( 9D ) Crosbow



    Tek Resmini Bulamadım,Buyrun Dagger



    Tek Resmini Bulamadım,Buyrun Bard



    76 LeveL ( 9D ) Shield (( Arkadaslar Sanırım Bu Ama Garanti Vermiyim ))







    Paylaş

  5. #5
    SchamHear
    Yedek Oyuncu

    Standart



    Bir Teşekkür Yeter.






    Paylaş

  6. #6
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Feb 2009
    Mesajlar : 8.407
    Tecrübe Puanı 1255
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    10 degree çıktı :)






    Paylaş
    ...Her Link ÖLümü Tadacaktır...

  7. #7
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 1
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    bazıları 10 deggre






    Paylaş

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  
Yandex.Metrica

Turnuval Yasal Uyarı!

Turnuval Bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Web sitemizi kullanmaya devam ederek, turnuval.com hizmetlerini sizlere daha iyi sunabilmek amacıyla kullandığımız cookie'ler (çerezler) ve kişisel verilerinizle ilgili Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş olursunuz.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558