Sonuç: Sistem Hakkındaki Görüşünüz?

Katılımcı sayısı
8. Sizin bu Ankette oy kullanma yetkiniz bulunmuyor
  • Aynen Uygulansın

    7 87,50%
  • Şu Ekleme / Çıkarma Yapılarak Uygulansın [ Lütfen Belirtiniz ]

    1 12,50%
Toplam 15 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 15 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: TurnuvaLig Sıralama Turnuvaları (Tüm Seriler İçin ) | Kurallar Hakkında...

  1. #1
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 2.648
    Tecrübe Puanı 907
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Question TurnuvaLig Sıralama Turnuvaları (Tüm Seriler İçin ) | Kurallar Hakkında...



    TurnuvaLig Sıralama Turnuvaları | Kurallar
    Alıntı R0МЄ0 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    • Turnuva süresince en önemli ve birinci kuralımız centilmenliktir hiçbir oyuncu bunun bir oyun ve eğlenceden ibaret olduğunu unutmamalıdır.Maç başlarında ve maç sonlarında rakibi kırıcı hiçbir hareket de bulunmamak kazanılması gereken en önemli erdemdir.
    Oynanış;
    • Süre : 8 dakika ( Devre )
      Oyuncu Seviyesi : World Class (`08,`09), Legend (`10,`11)
      Kaleci Seviyesi : World Class
      (`08,`09), Legend (`10,`11)
      Manuel Cross : On
      Manuel Through-Ball : On
      Hız : Hızlı ( Fast )
      Hakem : Kapalı (off)
      Ofsayt : Açık (on)
      Sakatlık : Açık (on)
      Kartlar : Açık (on)
    • Santra yapılırken geriye en az bir pas verilmelidir.
    • Hatalı korner (cornerbug) kullanmak yasaklanmıştır.
    • Korner vuruşlarında çift vuruş mecburidir yani direkt olarak kaleye şut çekmek veya direkt kaleye orta açmak yasaktır.
    • Tac atışlarında rakip ceza alanına adam kaçırarak pas atmak yasaktır. Tac atışları ceza alanı dışına atılmalıdır. İlk pas gol olmasa dahi sonrali paslarda veya kaleciye çarpıp dönen topların gol olması da geçersizdir.
    • Maç esnasında rakibinizden kural dışı bir davranış gördüğünüzde bunu video yada ekran görüntüsü ile kanıtlamanız haklılığınız açısından önemlidir. Kural dışı bir davranış olduğunda bunu belgeleyip maça devam ediniz ancak kesinlikle maçı yarıda bırakmayınız.
    • Maçlar esnasında oyununun düzenini bozacak ve haksız rekabet oluşturacak herhangi bir yama kullanmak yasaktır.
    • Yukarıda belirtilen oynanışla ilgili kurallar dışındaki ayarlar veya oyun içi mantalite oyuncuların insiyatifine bırakılmıştır.
    • Yukarıda belirtilen kurallara aykırı goller olduğunda, goller geçersiz sayılır ve geçersiz gol sayısı düşülerek maçın skoru tayin edilir.
    • Patcher programını kullanıp program yardımıyla müsabakaya girmek zorunludur (`09 için).
    Kasma/Donma/Kopma;
    • Maç esnasında kopma olduğunda, rakipler oyuna tekrar girer ve oyun kaldığı yerden kaldığı skordan devam eder. 2.Bağlantıda eski skor ne olursa olsun maç 0-0 ile devam eder. Eğer maçta gol veya kart olmuş ise kendi kalenize gol atmanıza veya oyuncunuza kart almaya çalışmanıza gerek yoktur.
    • Oyundaki kopma 45. dakikadan sonra olmuş ise sonraki bağlantıda oyunu diğer takım kurar.
    • İlk bağlantıda kalan süre ve sonraki bağlantıda tamamlanacak süreler: 0-5 dk. > Tam Maç ; 6-10 dk. > 85 dk. ; 11-15 dk. > 80 dk. ; 16-20 dk. > 75 dk. ; 21-25 dk. > 70 dk. ; 26-30 dk. > 65 dk. ; 31-35 dk. > 60 dk. ; 36-40 dk. > 55 dk. ; 41-45 dk. > 50 dk. ; 46-50 dk. > Tek Devre (2.oyuncu kurar) ; 51-55 dk. > 40 dk. (2.oyuncu kurar) ; 56-60 dk. > 35 dk. ; 61-65 dk. > 30 Dk. (2.oyuncu kurar) ; 66-70 dk. > 25 dk. (2.oyuncu kurar) ; 71-75 dk. > 20 dk. (2.oyuncu kurar) ; 76-80 dk. > 15 dk. (2.oyuncu kurar) ; 81-85 dk. > 10 dk. (2.oyuncu kurar) ; 86-90 dk. > 5 dk. (2.oyuncu kurar)
    • Önceki bağlantılarda oyundan atılan oyuncu olması durumunda sonraki bağlantılarda o oyuncu ilk 11 de yer alamaz veya sonrasında oyuna dahil olamaz.
    • Bağlantı testi için maçlarınızdan hemen önce farklı takımlarla kısa bir idman maçı yapabilirsiniz.
    • Başlanan maçlar her ne koşulda ( Bağlantı bozukluğu, moral bozukluğu, vs...) olursa olsun bitirilecektir.Maç başladığı anda oyunun herhangi bir dakikasında çıkmak kesinlikle yasaktır. Kurala aykırı davranan oyuncu o turnuvadan diskalifiye edilir. Kural gereği maçlarınıza başlamadan önce tuş ayarlarınızı veya oyun ayarlarınızı kontrol ediniz.
    • Bağlantı kopması durumunda eğer kopma anında bir avantajınız (Penaltı, Gole giderken düşürülme, gol olabilecek pozisyon,vs...) var ise maçı tamamlamadan kanıtınızla birlikte yönetime bildiriniz. Yönetim maçın tamamlanma sürecini belirttikten sonra maçınızı tamamlayınız.
    Turnuvaya katılan tüm oyuncular kuralları okumuş ve kabul etmiş sayılır.
    Yukarıda sıralama turnuvalarında uygulanması düşünülen kurallar yer almakta, burada önemli bazı noktalar var. FIFA09 için oyun ayarlarını sabitleyen Lupus un hazırladığı patcher09 uygun olarak çalışmakta ve sorun teşkil etmemektedir. Lupusun FIFA10 için de bir patcherı mevcuttur fakat bu patcher oyun seviyelerini World Class yapmaktadır. FIFA10 için sıralama turnuvalarında bu patcher kullanılsın mı? Serbest mi olsun yani isteyen istediği gibi tuş ayarlarını veya oyun ayarlarını ayarlasın mı yoksa video ile ayarlarını kanıtlasın mı? FIFA08 ve FIFA11 için henüz böyle bir sabitleyici bulunmamaktadır. FIFA08 ve FIFA11 için oyun ayarları ve tuş ayarları serbest mi olsun yoksa rakipler video ile kanıtlasınlar mı?...
    Diğer bir konu da ise FIFA11 de tuş ayarları çok farklı kombinasyonlarda yer almaktadır, eğer bilgisayarınızda joypad takılı ise farklı kombinasyonlardaki tuş ayarlarınızı dilediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz, eski serilerdeki manuell off olayı FIFA11 deki tuş ayar bölümünde (Controls Settings e girildiğinde ilk ayar bölümü) manuel, semi ve auto yer almaktadır. Ayarları auto ise tüm paslar yerine ulaşmaktadır. Bu konu ne olacaktır? Video ile joypadin takılı olup olmadığını kanıtlamak ve ayarların ise FIFA11 in başlangıç ayarı olduğunu göstermek mi gerekmektedir yoksa serbest mi bırakılmalıdır...

    Sıralama turnuvaları da en az lig kadar önemli olduğu için benim şahsi görüşüm FIFA09 ve FIFA10 için Lupusun patcherinin kullanılması, FIFA08 ve FIFA11 için ise video ile kanıtlanması yönündedir, çünkü aksi durumlar haksızlıklara yol açacaktır...







    Paylaş
    " OyunAmiri.com yine, yeniden . . . " :baba:



  2. #2
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 5.059
    Tecrübe Puanı 326
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Valley ligdeki işleyiş güzeldi aynen uygulansın.






    Paylaş
    ''Engeller beni durduramaz, her bir engel kararlılığımı daha da güçlendirir.''
    (Leonardo da Vinci)

  3. #3
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 8.329
    Tecrübe Puanı 902
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    08 ve 11 serilerinde videolu olarak kanıtlamak biraz can sıkıcı olabilir çoğu kişi almaz diye düşünüyorum..

    Şu işleyin güzel kurallar tam yerinde bence aynen uygulansın..






    Paylaş
    Copyright ©2011 - MARQUE

  4. #4
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 2.648
    Tecrübe Puanı 907
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Question



    Alıntı marque Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    08 ve 11 serilerinde videolu olarak kanıtlamak biraz can sıkıcı olabilir çoğu kişi almaz diye düşünüyorum..

    Şu işleyin güzel kurallar tam yerinde bence aynen uygulansın..

    Sıralama turnuvaları da en az lig kadar önemli çünkü iyi bir sırada yer almak iyi bir takım seçmek anlamına geliyor. 08 ve 11 de video olmadığında atıyorum oyunu kuran kişi seviyeyi, hızı, süreyi vs... kendi kafasına göre ayarlayabilir ve bunu da kanıtlamak çok zor olur. Örneğin; benim pas ayarlarımın off olduğunu nasıl kanıtlayabilirsiniz? Video olmadığında tüm oyuncular buna razı olmak zorunda kalcaklar yok senin pas ayarların off tu, yok süre 6 dakikaydı, yok seviye profesyoneldi vs... bu tür itirazları dikkate almayacağız çünkü video kanıtlamak yok ve ayarlar serbest :) Bunun hissiyata dayalı kanıtı olmaz arkadaşlar, ya video kanıt yada serbest :)






    Paylaş
    " OyunAmiri.com yine, yeniden . . . " :baba:

  5. #5
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 8.329
    Tecrübe Puanı 902
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Alıntı R0МЄ0 Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster

    Sıralama turnuvaları da en az lig kadar önemli çünkü iyi bir sırada yer almak iyi bir takım seçmek anlamına geliyor. 08 ve 11 de video olmadığında atıyorum oyunu kuran kişi seviyeyi, hızı, süreyi vs... kendi kafasına göre ayarlayabilir ve bunu da kanıtlamak çok zor olur. Örneğin; benim pas ayarlarımın off olduğunu nasıl kanıtlayabilirsiniz? Video olmadığında tüm oyuncular buna razı olmak zorunda kalcaklar yok senin pas ayarların off tu, yok süre 6 dakikaydı, yok seviye profesyoneldi vs... bu tür itirazları dikkate almayacağız çünkü video kanıtlamak yok ve ayarlar serbest :) Bunun hissiyata dayalı kanıtı olmaz arkadaşlar, ya video kanıt yada serbest :)
    Bilmem video almak oyunculara zahmet verecektir gibime geliyor sanki biraz o yüzden oyuncu kaydı azalacaktır..Ama kabi abi dediğin gibi kurallı olması ve doğru düzgün yürümesi için dediğinin olması şart..






    Paylaş
    Copyright ©2011 - MARQUE

  6. #6
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 2.648
    Tecrübe Puanı 907
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Question



    Alıntı marque Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Bilmem video almak oyunculara zahmet verecektir gibime geliyor sanki biraz o yüzden oyuncu kaydı azalacaktır..Ama kabi abi dediğin gibi kurallı olması ve doğru düzgün yürümesi için dediğinin olması şart..

    Doğru tabi oyuncuyu sıkar, normaldir. Alt tarafı bir maçtır der neden bu kadar faso fiso. Ama şöyle bi durum varki hem oraya manuel on yazacaz, hem de kanıtı olmayacak. Neticesinde de yenilen adamın itirazları, yenen adamın inadı, vs... :) Dediğim gibi bu noktada ya full serbesti olacak yada biraz sıkı olacak...






    Paylaş
    " OyunAmiri.com yine, yeniden . . . " :baba:

  7. #7
    Usta Oyuncu
    JaCk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 3.057
    Tecrübe Puanı 290
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    En iyisi herkez legendi alsın maçlarda. :)






    Paylaş

  8. #8
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 6.089
    Tecrübe Puanı 1357
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Bide senelerdir fifa 08'de oyun 6 dakikada oynanıyordu 8 dakika olması oynarken değişik gelebilir bence birde video alma kısmı zor herkes yapamaz onu bence .






    Paylaş

  9. #9
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Feb 2009
    Mesajlar : 8.383
    Tecrübe Puanı 1255
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Tac atışlarında rakip ceza alanına adam kaçırarak pas atmak yasaktır. Tac atışları ceza alanı dışına atılmalıdır. İlk pas gol olmasa dahi sonrali paslarda veya kaleciye çarpıp dönen topların gol olması da geçersizdir.


    Bu kural çok saçma geldi.Cezasahası içine taç atamayacazmı. (olumsuz karşlılıyorum bunu)


    Ayrıca Fifa 08 e ait patch var ve hiçde haksızlık olmuyor .






    Paylaş
    ...Her Link ÖLümü Tadacaktır...

  10. #10
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : Feb 2009
    Mesajlar : 6.065
    Tecrübe Puanı 994
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Oyuncular Video Için üşenecekdir Elbetde Ama Bir Yerde Gerekli .






    Paylaş

  11. #11
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 8.329
    Tecrübe Puanı 902
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Ya bi de kornere yakın köşede adam arkasını dönüyo orta açıyor..
    Kaleci yakalamadan oyuncu kafa vuruyor ve gol oluyor..
    Sanki o ortada herkes durgunlaşıyor..
    O bug mu? değil mi?
    Çünkü oyuncular hep ordan gol atıyor bana






    Paylaş
    Copyright ©2011 - MARQUE

  12. #12
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 2.648
    Tecrübe Puanı 907
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Question



    Alıntı >>AzRaiL<< Nickli Üyeden Alıntı Mesajı göster
    Tac atışlarında rakip ceza alanına adam kaçırarak pas atmak yasaktır. Tac atışları ceza alanı dışına atılmalıdır. İlk pas gol olmasa dahi sonrali paslarda veya kaleciye çarpıp dönen topların gol olması da geçersizdir.


    Bu kural çok saçma geldi.Cezasahası içine taç atamayacazmı. (olumsuz karşlılıyorum bunu)


    Ayrıca Fifa 08 e ait patch var ve hiçde haksızlık olmuyor .
    Gerçek futbolda ceza sahasına yakın yerlerde tac kullanılırken savunma yapan takım oyuncuları ceza sahasına birikebiliyor fakat FIFA09 ve FIFA10 da ceza sahası çok boş kalıyor ve resmen kaleciyle başbaşa kalabiliyorsunuz, çok ucuz çok basit bir gol anlamına geliyor buda. FIFA08 ve FIFA11 için böyle bir kolaylık var mı bilmiyorum.

    O patcher ' ı paylaşabilirmisin?

    Ayrı bir konu olarak FIFA09 ' da bir oyuncu kendi yarı sahasından Q+W kombinasyonu nu kullanarak kalecinin bile her koşulda çaresiz kaldığı şekilde goller atılıyor, diğer versiyonlarda oluyor mu bilemiyorum fakat şu şekilde yasaklamakta yarar var diye düşünüyorum ; Atılan tüm goller rakip yarı sahada atılmalıdır, kendi yarı sahanızdan attığınız goller geçersizdir.

    13 yönetici arkadaşımdan sadece 6 kişi ankette oyunu kullanmış, diğer arkadaşlardan da oylarını kullanmalarını ve yorumlarını esirgememelerini rica ediyorum...






    Paylaş
    Mesaj R0M30 tarafından (15-11-2010 Saat 11:40 ) değiştirilmiştir.
    " OyunAmiri.com yine, yeniden . . . " :baba:

  13. #13
    Usta Oyuncu
    JaCk - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 3.057
    Tecrübe Puanı 290
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Bir insana nasıl güvenilebilir ? Yaş sıınırı +15 se bunu yapar . +18 olgunluğa geelmişse bence uğraşmicaktır. dicemde yalan konuşurum heralde. :) Video sıkıcı gelir.






    Paylaş

  14. #14
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 2.648
    Tecrübe Puanı 907
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Question



    FIFA08 ve FIFA09 için ayar sabitleyici patcherlar çalışıyor. Şuan sorun FIFA10 için seviyeyi World Class yapan patcher ve FIFA11 için ayarlar serbest mi olsun sorunudur...

    Hiç kimseye güvenilez, kanıtlar mümkün olduğunca kesin olmalıdır. Yöneticiler güvene veya hissiyata dayalı yönetemezler. " X oyuncusu güvenilir saygındır yapmaz, Y oyuncusu bi işe yaramaz sahtekardır " yapar şeklinde bir nitelendirme yönetime yakışmaz. Yönetime yakışan " X ve Y oyuncuları saygındır güvenilirdir yapmaz " veya " X ve Y oyuncuları sahtekardır bir işe yaramazlar " dır...






    Paylaş
    " OyunAmiri.com yine, yeniden . . . " :baba:

  15. #15
    Emekli Yetkili
    poLat - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi : Oct 2008
    Mesajlar : 12.411
    Tecrübe Puanı 4786
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Fifa 10da Wc olsada olur Legendry ile Wc arasında fazla birşey yok zaten ..
    Wc olsun sorun olmaz ..






    Paylaş

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Turnuval Yasal Uyarı!

Turnuval Bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Web sitemizi kullanmaya devam ederek, turnuval.com hizmetlerini sizlere daha iyi sunabilmek amacıyla kullandığımız cookie'ler (çerezler) ve kişisel verilerinizle ilgili Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş olursunuz.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557 558 559 560 561 562 563 564 565 566 567 568 569 570 571 572 573 574 575 576 577 578 579 580 581 582 583 584 585 586 587 588 589 590 591 592 593 594 595 596 597 598 599 600 601 602 603 604 605 606 607 608 609 610 611 612 613 614 615 616 617 618 619 620 621 622 623 624 625 626 627 628 629 630 631 632 633 634 635 636 637 638 639 640 641 642 643 644 645 646 647 648 649 650 651 652 653 654 655 656 657 658 659 660 661 662 663 664 665 666 667 668 669 670 671 672 673 674 675 676 677 678 679 680 681 682 683 684 685 686 687 688 689 690 691 692 693 694 695 696 697 698 699 700 701 702 703 704 705 706 707 708 709 710 711 712 713 714 715 716 717 718 719 720 721 722 723 724 725 726 727 728 729 730 731 732 733 734 735 736 737 738 739 740 741 742 743 744 745 746 747 748 749 750 751 752 753 754 755 756 757 758 759 760 761 762 763 764 765 766 767 768 769 770 771 772 773 774 775 776 777 778 779 780 781 782 783 784 785 786 787 788 789 790