Toplam 19 adet sonuctan sayfa basi 1 ile 19 arasi kadar sonuc gösteriliyor

Konu: FINAL.BIG İle yapabileceklerimiz.. (BFME2)

  1. #1
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 7.723
    Tecrübe Puanı 1469
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    FINAL.BIG İle yapabileceklerimiz.. (BFME2)



    1)Balrogu Aragorna Special Power olarak vermek

    ObjectCreationList.ini'ye sunu yapıştırın
    ; ---------------------------------------------------------------------------------------
    ObjectCreationList OCL_BalrogEggSmall
    ; The egg is going to die (hatch) immediately, and play the FXLists, then wait, then do the Finish below
    CreateObject
    ObjectNames = MordorBalrogEgg
    UseJustBuiltFlag = Yes
    Count = 1
    Disposition = LIKE_EXISTING
    IgnoreCommandPointLimit = Yes
    End
    End

    Special Power.ini'ye şunu yapıştırın
    ;-----------------------
    SpecialPower SummonBalrog
    Enum = SPECIAL_SPELL_BOOK_BALROG_ALLY
    ReloadTime = 180000 ; in milliseconds
    RadiusCursorRadius = 60.0
    End

    CommandButton.ini'ye sunu yapıştırın
    CommandButton Command_SummonBalrog
    Command = SPECIAL_POWER
    SpecialPower = SummonBalrog
    TextLabel = CONTROLBAR:SummonBalrog
    ButtonImage = SBEvil_BalrogAlly
    Options = NEED_TARGET_POS CONTEXTMODE_COMMAND
    RadiusCursorType = SUMMON_BALROG
    CursorName = Bombard
    InvalidCursorName = GenericInvalid
    ButtonBorderType = ACTION
    DescriptLabel = CONTROLBAR:TooltipSummonBalrog
    InPalantir = Yes
    End

    CommandSet.inine şunu yapıştırın(Aragornun CommandSeti)CTRL F yapın ve Aragorn yazın Aragornun CommandSeti karşınıza gelecek en altına şunu yapıştırın

    6 = Command_SummonBalrog

    Aragornun inisine şunu yapıştırın(Aragorn.ini)Büyülerin olduğu yere)

    Behavior = UnpauseSpecialPowerUpgrade ModuleTag_balrogEnabler
    SpecialPowerTemplate = SummonTheBalrog
    TriggeredBy = Upgrade_GandalfWordOfPower
    End

    Behavior = OCLSpecialPower ModuleTag_OCLSpecialPower
    SpecialPowerTemplate = SummonBalrog
    OCL = OCL_BalrogEggSmall
    CreateLocation = CREATE_AT_LOCATION
    StartsPaused = Yes
    SetModelCondition = ModelConditionState:USER_1
    SetModelConditionTime = 8.1
    End

    2)Rohandaki Elfleri Archery Range yerine Elven Barracks'tan çıkartmak

    CommandSet.ini'ye giriyoruz orada bir yere tıklayıp Ctrl F yapıyoruz ve karşımıza çıkan ekrana CommandSet RohanFoundationCommandSet yazıyoruz ve bu kodların olduğu yer hemen karşımıza geliyor

    CommandSet RohanFoundationCommandSete şunu yapıştırıyoruz(CommandSet.ini)

    8 = Command_ConstructElvenBarracks

    Daha sonrada hemen altında bunların hemen altında bulunan

    RohanFoundationCommandSetUpgradedEntMoot'a yine aynı şekilde şunu yapıştırıyoruz (CommandSet.ini)

    8 = Command_ConstructElvenBarracks

    Şimdide yine aynı şekilde CTRL F yapıp CommandSet RohanArcherRangeCommandSet yazıyoruz ve yine karşımıza bu kodların olduğu yer geliyor

    CommandSet RohanArcherRangeCommandSetden şunu silin

    2 = Command_ConstructRohanElvenWarriorHorde

    Daha sonra hemen altındaki

    3 = Command_PurchaseTechnologyRohanFireArrows yazısının "3" ünü 2 yapın

    3)Elven Warriorlar'ın Saldırı güçlerini, paralarını ,canlarını ve çıkma sürelerini değiştirme

    GameData.ini'ne giriyoruz ve oraya CTRL F yapıp ELVENWARRIOR yazıyoruz ve hemen bu kodların olduğu yer karşımıza çıkıyor

    ROHAN_ELVENWARRIOR_BUILDCOST 700 yazıyor orayı 1000 yapın artık Elven Warriorlar 700 değil 1000 den basılıyor

    ROHAN_ELVENWARRIOR_HEALTH_DAMAGED 200 yazıyor onu 300 yapın artık elven warriorların canı daha zor azalıyo
    r
    ROHAN_ELVENWARRIOR_HEALTH_RECOVERY_TIME 10000 yazıyor onu değiştirip 20000 yapın artık elven warriorlar daha çabuk can doduruyor

    ROHAN_ELVENWARRIOR_VISION_RANGE 430 yazıyor onu değiştirip 600 yapın artık elven warriorlar daha uzaktan ok atabiliyor

    ROHAN_ELVENWARRIOR_HORDE_VISION_RANGE 420 yazıyor onu değiştirip 600 yapın artık elven warriorlar daha uzaktan ok atabiliyor


    ROHAN_ELVEN_RANGE 400 yazıyor onu değiştirip 420 yapın artık elven warriorlar daha güçlü ok atıyorlar

    ROHAN_ELVEN_DAMAGE 50 yazıyor onu değiştirip 60 yapın artık elven warriorlar daha güçlü yakın saldırı yapıyorlar

    ROHAN_ELVEN_FIRE_UPGRADE_DAMAGE 30 ;40 yazıyor onu değiştirip 40 ;50 yapın atık elven warriorlar upgradeli iken daha güçlü ok atıyorlar

    ROHAN_ELVEN_FIRE_UPGRADE_DAMAGE_FLAME 15 ;20 yazıyor onu değiştirip 40 ;50 yapın artık elven warriorlar ateşli ok upgradeli iken daha güçlü ok atıyorlar

    ROHAN_ELVEN_MELEE_DAMAGE 90 yazıyor onu değiştirip 120 yapın artık elven warriorlar daha güçlü yakın saldırı yapıyorlar

    4)Uruk Haileri 10 yerine 20 kişi çıkartma

    EvilFactionHordes.ininden IsengardFighterHordenin (zaten en üstte) altlarındaki şu kısmı bulun ve orada bulunanlar ile değiştirin mantığı anladınız mı diğer üniteleride yapabilirsiniz

    İşte şu alttaki kısmı orada yazanlarla değiştireceksiniz

    Behavior = HordeContain ModuleTag_HordeContain
    ObjectStatusOfContained =
    InitialPayload = IsengardFighter 20
    Slots = 20
    PassengerFilter = NONE +INFANTRY
    ShowPips = No

    ThisFormationIsTheMainFormation = Yes ;Used to determine which armorset to use (and anything else we want!)
    AlternateFormation = IsengardFighterHordeBlock

    ; Banner Carrier info
    BannerCarriersAllowed = IsengardBannerOrc ; types of units that are allowed as banner carriers
    BannerCarrierPosition = UnitType:IsengardFighter Pos:X:35.0 Y:0.0 ; (DEFAULT) position of banner carrier for fighter horde

    RandomOffset=X:2 Y:2
    RankInfo = RankNumber:1 UnitType:IsengardFighter Position:X:0 Y:0 Position:X:0 Y:20 Position:X:0 Y:-20 Position:X:0 Y:40 Position:X:0 Y:-40
    RankInfo = RankNumber:2 UnitType:IsengardFighter Position:X:20 Y:0 Position:X:20 Y:20 Position:X:20 Y:-20 Position:X:20 Y:40 Position:X:20 Y:-40
    RankInfo = RankNumber:3 UnitType:IsengardFighter Position:X:40 Y:0 Position:X:40 Y:20 Position:X:40 Y:-20 Position:X:40 Y:40 Position:X:40 Y:-40
    RankInfo = RankNumber:4 UnitType:IsengardFighter Position:X:60 Y:0 Position:X:60 Y:20 Position:X:60 Y:-20 Position:X:60 Y:40 Position:X:60 Y:-40

    RanksToReleaseWhenAttacking = 1 2 3 4

    5)Gondor'a isildur, elrond ve gwaihir ekleme

    PlayerTemplate.ini ye girin oradaki Gondor bölümüne gelin ve CTRL F yapın BuildableHeroesMP yazın ve onun karşısındaki Heroların yanına birer boşluk ara ile GondorGwaihir GondorIsildur ElvenElrond yazın Bu herolar artık oyunda

    6)Mordor'a Sauron, WitchKing, Shelob ve Grond ekleme

    PlayerTemplate.ini ye girin oradaki Mordor bölümüne gelin ve CTRL F yapın BuildableHeroesMP yazın ve onun karşısındaki MordorWitchKingOnFellBeastı silin ve Heroların yanına birer boşluk ara ile MordorSauron MordorWitchKing MordorShelob yazın Bu herolar artık oyunda

    7)Oyunda olmayan heroların (Sauron, WitchKing, Shelob, Grond, isildur, elrond ve gwaihir)Paralarını, Yapım sürelerini ve canlarını ayarlama

    Bunda yapmanız gereken herolardan birinin inisine girmek ben gwaihiri seçtim.Şimdi öncelikle EvilFactionUnits.ini'ne girin ve orada CTRL F yapıp Sauronun inisini bulun ve sonra bir CTRL F daha yapın ve DESIGN parameters yazın ve böylelikle kodun bulunduğu yer önümüze geliyor.Şimdi buradaki TransportSlotCount = 1'in altına

    BuildCost = 4000 yazın artık Sauron 4000 den basılıyor

    ve onun altına da

    BuildTime = 60 yazın artık Sauron 60 saniyede basılıyor

    Daha sonra CTRL F yapın ve MaxHealth yazın ve onu bulduğunuzda istediğiniz gibi ayarlayın

    8)Isildura öldükten sonra tekrar çıkma özelliği ekleme

    İlk Önce Isildurun inisine girin ve CTRL F yapıp ENGINEERING parameters'i bulun daha sonra onun altındaki PathfindDiameter = 40.0 in altındaki şu bölümü silin

    Body = ActiveBody ModuleTag_02
    MaxHealth = ISILDUR_HEALTH ;BALANCE Man at Arms Health
    MaxHealthDamaged = 5
    RecoveryTime = 5000
    End

    Daha sonra PathfindDiameter = 40.0 ın altına şunları yapıştırın

    Body = RespawnBody ModuleTag_RespawnBody
    CheerRadius = EMOTION_CHEER_RADIUS
    MaxHealth = ISILDUR_HEALTH ;BALANCE Aragorn Health
    PermanentlyKilledByFilter = NONE ;Who kills me permanently?
    DodgePercent = HERO_DODGE_PERCENT
    End
    Behavior = RespawnUpdate ModuleTag_RespawnUpdate
    DeathAnim = DYING ;Model condition to play when killed-to-respawn
    DeathFX = FX_AragornDieToRespawn ;FXList to play when killed-to-respawn
    DeathAnimationTime = 3933 ;How long DeathAnim will take.
    InitialSpawnFX = FX_AragornInitialSpawn ;FXList to play when respawning.
    RespawnAnim = LEVELED ;Animation to play when respawning.
    RespawnFX = FX_ResurrectionAragorn ;FXList to play when respawning.
    RespawnAnimationTime = 2000 ;Time it takes for respawn to play.
    AutoRespawnAtObjectFilter = NONE +CASTLE_KEEP ;Respawn at this location -- and at it's exit production point if possible.
    ButtonImage = HIIsildur

    ;RespawnEntries determine the ruleset for how a character can be revived. Some units may automatically respawn, others
    ;may require a specific revive action performed on him. You can specify different values for each level... or use Level:Any
    RespawnRules = AutoSpawn:No Cost:800 Time:90000 Health:100% ;DEFAULT VALUES
    RespawnEntry = Level:2 Cost:1000 Time:90000 ;For other levels, only override what is different.
    RespawnEntry = Level:3 Cost:1200 Time:90000
    RespawnEntry = Level:4 Cost:1400 Time:90000
    RespawnEntry = Level:5 Cost:1600 Time:120000
    RespawnEntry = Level:6 Cost:1800 Time:120000
    RespawnEntry = Level:7 Cost:2000 Time:120000
    RespawnEntry = Level:8 Cost:2200 Time:120000
    RespawnEntry = Level:9 Cost:2400 Time:120000
    RespawnEntry = Level:10 Cost:3000 Time:120000
    End

    Artık Isildur ölünce tekrar çıkabiliyor

    RespawnRules = AutoSpawn:No Cost:800 Time:90000 Health:100% ;DEFAULT VALUES
    RespawnEntry = Level:2 Cost:1000 Time:90000 ;For other levels, only override what is different.
    RespawnEntry = Level:3 Cost:1200 Time:90000
    RespawnEntry = Level:4 Cost:1400 Time:90000
    RespawnEntry = Level:5 Cost:1600 Time:120000
    RespawnEntry = Level:6 Cost:1800 Time:120000
    RespawnEntry = Level:7 Cost:2000 Time:120000
    RespawnEntry = Level:8 Cost:2200 Time:120000
    RespawnEntry = Level:9 Cost:2400 Time:120000
    RespawnEntry = Level:10 Cost:3000 Time:120000

    Arkadaşlar yukarıdakiler Levellerine göre kaç para ve süre ettiğini gösteren yerlerdir mantığı anladınız mı diyer herolarada(Sauron, WitchKing vs.)yapabilirsiniz

    9)Aragornun Blade Master büyüsünü Boromire eklemek

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    Sadece Blade Master, LKegolas Knife ve Gimli Hero Mode büyüleri için

    Öncelikle Boromirin insinin en üstlerinde olan şu aşağıdaki bölümü bulacaksınız

    DefaultModelConditionState
    Model = GUBoromir_SKN
    End

    Daha sonra onun altına şunları yapıştıracaksınız(Blade Master Legolas Knife ve Gimli Hero Mode büyülerinin kırmızı efekti içindir.)

    ModelConditionState = WEAPONSET_HERO_MODE
    ParticleSysBone = BAT_RIBS BladeMaster FollowBone:Yes
    End
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    Boromirin inisine şunu yapıştırın

    Behavior = UnpauseSpecialPowerUpgrade ModuleTag_AragornBladeMasterEnabler
    SpecialPowerTemplate = SpecialAbilityAragornBladeMaster
    TriggeredBy = Upgrade_AragornBladeMaster
    End

    Behavior = SpecialPowerModule ModuleTag_AragornBladeMasterStarter ; SpecialAbility is a SpecialPower, SpecialPower is anyting special
    SpecialPowerTemplate = SpecialAbilityAragornBladeMaster
    StartsPaused = Yes
    End

    Behavior = HeroModeSpecialAbilityUpdate ModuleTag_AragornBladeMasterUpdate ; So the difference in SpecialAbility is that it takes timing from this Update, instead of simply firing.
    SpecialPowerTemplate = SpecialAbilityAragornBladeMaster
    HeroAttributeModifier = AragornBladeMaster
    HeroEffectDuration = 30000 ; this should sync with the auto ability delay re-fire time in commandButtons.ini
    UnpackTime = 1 ; insant unpack
    TriggerSound = AragornBladeMaster
    End

    ------------------------------------------------------------------------------------------
    ExperianceLevels.inine şunu yapıştırın(Boromirin Experiancesine)ExperianceLevels.inine girin ve CTRL F yapıp BOROMIR yazın daha sonra Boromirin Levelleri karşınıza gelecek ardından bir kere daha CTRL F yapın ve oraya BoromirLevel4 yazın ve Rank kısmının altına şunu yapıştırın

    Upgrades = Upgrade_AragornBladeMaster

    Bu Boromirde BladeMaster büyüsünün kaç levelde çıkacağını gösterir
    ------------------------------------------------------------------------------------------

    Son olarak CommandSet.inine şunu yapıştırın(Boromirin CommandSetine)CTRL F yapın ve Boromir yazın Boromirin CommandSeti karşınıza gelecek en altına şunu yapıştırın

    6 = Command_SpecialAbilityBladeMaster

    10) Heroların ok atmasının hızını arttırmak (öcüü12)

    Evet arkadaşlar.Öncelikle Final.big programımız ile INI.big i açıyoruz ve data/ini/gamedata.ini yı buluyoruz.Sonra ctrl+f yapıp örneğin Lurtz'u açıyoruz. Lurtz'un özellikleri :

    ;-----------------------Lurtz------------------
    #define LURTZ_BUILDCOST 1200
    #define LURTZ_BUILDTIME 30
    #define LURTZ_HEALTH 1200

    #define LURTZ_LVL1_EXP_AWARD 40
    #define LURTZ_LVL2_EXP_AWARD 50
    #define LURTZ_LVL3_EXP_AWARD 60
    #define LURTZ_LVL4_EXP_AWARD 70
    #define LURTZ_LVL5_EXP_AWARD 80
    #define LURTZ_LVL6_EXP_AWARD 90
    #define LURTZ_LVL7_EXP_AWARD 100
    #define LURTZ_LVL8_EXP_AWARD 120
    #define LURTZ_LVL9_EXP_AWARD 150
    #define LURTZ_LVL10_EXP_AWARD 200

    #define LURTZ_LVL2_EXP_NEEDED 50 ;60
    #define LURTZ_LVL3_EXP_NEEDED 100 ;200
    #define LURTZ_LVL4_EXP_NEEDED 200 ;400
    #define LURTZ_LVL5_EXP_NEEDED 300 ;600
    #define LURTZ_LVL6_EXP_NEEDED 500 ;800
    #define LURTZ_LVL7_EXP_NEEDED 700 ;1000
    #define LURTZ_LVL8_EXP_NEEDED 900 ;1200
    #define LURTZ_LVL9_EXP_NEEDED 1100 ;1600
    #define LURTZ_LVL10_EXP_NEEDED 1500 ;2000

    #define LURTZ_PREATTACKDELAY 1000
    #define LURTZ_DELAYBETWEENSHOTS 1500
    #define LURTZ_FIRINGDURATION 1500
    #define LURTZ_DAMAGE 60

    #define LURTZ_CARNAGE_PREATTACKDELAY 367
    #define LURTZ_CARNAGE_DELAYBETWEENSHOTS 1200
    #define LURTZ_CARNAGE_FIRINGDURATION 833
    #define LURTZ_CARNAGE_DAMAGE 160

    #define LURTZ_BOW_PREATTACKDELAY 1500;
    #define LURTZ_BOW_DELAYBETWEENSHOTS 0
    #define LURTZ_BOW_FIRINGDURATION 0
    #define LURTZ_BOW_RELOADTIME_MIN 1467
    #define LURTZ_BOW_RELOADTIME_MAX 1667
    #define LURTZ_BOW_RANGE 350
    #define LURTZ_BOW_DAMAGE 40

    #define LURTZ_BOW_STUN_RANGE 350
    #define LURTZ_BOW_STUN_DAMAGE 200 ;400

    Şimdi bizi burda yapacağımız iş , LURTZ_BOW_RELOAD TIME_MIN ve LURTZ_BOW_RELOADTIME_MAX'ın sayısını düşüreceğiz.Örneğin MIN olan 10 olsun MAX olan da 20 olsun.Ozaman Lurtz'un ne kadar hızlı ok attığını göreceksiniz.


    Not : MIN'in sayısı MAX'ın sayısından daha az olmalıdır.

    Not 2 : Bu her okçu kahraman için geçerlidir.






    Paylaş
    South of Heaven
    VLAD isimli Üye şimdilik offline konumundadır



  2. #2
    Usta Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jun 2009
    Mesajlar : 2.069
    Tecrübe Puanı 24
    Tecrübe Puanı Gücü : 25

    Standart



    Mükemmel bişey oldu aragornun özel gücü balrog çıkarıyor....






    Paylaş
    MAÇI OLAN ARKADAŞLAR ÖZEL MESAJLA ULAŞSIN HÜKMEN GEÇİRMEYE UĞRAŞMASIN.
    DeSOLaTeMaN isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  3. #3
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jul 2009
    Mesajlar : 243
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    çok karışık






    Paylaş
    קяΊЙ๔э Ǿ₣ קєяŜỈά




    :LOTR FAN:
    :ihama:

    :ilotr:
    BeFoLeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  4. #4
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 7.723
    Tecrübe Puanı 1469
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    çözmesi braz zor ama ogrenince kolaylasır..






    Paylaş
    South of Heaven
    VLAD isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  5. #5
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jul 2009
    Mesajlar : 243
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    ben bi kere bu final big i karıştırmıştım oyun bozulmuştu






    Paylaş
    קяΊЙ๔э Ǿ₣ קєяŜỈά




    :LOTR FAN:
    :ihama:

    :ilotr:
    BeFoLeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  6. #6
    Bölüm Kaptanı
    Smog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 3.657
    Tecrübe Puanı 151
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Ben bunları almam lazım evde canım sıkılıyor. Önceden Glorfinder'in skilini falan değiştirirdim ama unuttum iyice..






    Paylaş
    Kral eve döndü..
    Smog isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  7. #7
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jan 2010
    Mesajlar : 4
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    hocam her sey tamam hatta aragorn nun skill lerde balrog görünüyo ama ben şu aragorn ini ye giricek kodları girince oyun hata werior






    Paylaş
    yalovaboy isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  8. #8
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 7.723
    Tecrübe Puanı 1469
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    doğru yerlere kodlama yaptıgından eminmisin..






    Paylaş
    South of Heaven
    VLAD isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  9. #9
    Bölüm Kaptanı
    Smog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 3.657
    Tecrübe Puanı 151
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Lan oğuz bu aragornun büyüleri nerde oğlum resimli anlat bakiyim.






    Paylaş
    Kral eve döndü..
    Smog isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  10. #10
    Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jul 2009
    Mesajlar : 243
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    öğrenecem olum bunu






    Paylaş
    קяΊЙ๔э Ǿ₣ קєяŜỈά




    :LOTR FAN:
    :ihama:

    :ilotr:
    BeFoLeee isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  11. #11
    Emekli Yetkili

    Üyelik tarihi : May 2009
    Mesajlar : 7.723
    Tecrübe Puanı 1469
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    ObjectCreationList.ini

    burada Aragorn Special Powers var oraya uygula..






    Paylaş
    South of Heaven
    VLAD isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  12. #12
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jun 2010
    Mesajlar : 4
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    burada kendi yaptığımız heronun ayarları nerde acaba onun hakkında bilgi verebilirsen iyi olur... createhero dosyalarına baktım onları editleyemiyoruz kapalı...






    Paylaş
    zabb isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  13. #13
    Bölüm Kaptanı
    Smog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 3.657
    Tecrübe Puanı 151
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Create Hero dosyalarına hiç girme çok karışık. Sen tam olarak ne istediğini söyle yardımcı olalım.






    Paylaş
    Kral eve döndü..
    Smog isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  14. #14
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jun 2010
    Mesajlar : 4
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    oluşturduğum heronun damage ve health değerlerini yükseltmek istiyorum... aradım bulamadım dosya içi epey karışık...






    Paylaş
    zabb isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  15. #15
    Bölüm Kaptanı
    Smog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 3.657
    Tecrübe Puanı 151
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    game.dat 'a gir. Oluşturduğun heroyu eğer kayıtladıysan orada bulabilirsin. Veya,

    Diyelim aragorn üstünden yeni hero oluşturdun, oluşturduğun heroyu sil, game.dat'dan aragornu yükselt sonra heroyu olustur sonra aragornu yine game.dat'dan orj hale getir oluşturduğun hero istediğin gibi olsun.






    Paylaş
    Kral eve döndü..
    Smog isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  16. #16
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jun 2010
    Mesajlar : 4
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    Eyvallah kardeşim... Senide yoruyorum kusura bakma ama game.dat 'ı not defteriylemi açıp düzelteyim öyle yapınca not defteri afalladı 9-10 mb olunca:)... final big'de açmıyor malum uzantı farkı...






    Paylaş
    zabb isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  17. #17
    Bölüm Kaptanı
    Smog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 3.657
    Tecrübe Puanı 151
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    Birlikte Aç -> Finalbig eğer varsa düzelir yoksa patladı :) Ayrıca daha değişik bilgiler istersen az var ama olsun benim anlatımım, değişiklikler yapabilir ve yeni şeyler öğrenebilirsin..

    BURAYA TIKLAYARAK ULAŞABİLİRSİN !






    Paylaş
    Kral eve döndü..
    Smog isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  18. #18
    Yeni Oyuncu

    Üyelik tarihi : Jun 2010
    Mesajlar : 4
    Tecrübe Puanı 10
    Tecrübe Puanı Gücü : 11

    Standart



    yok açmıyor nasibimiz bu kadarmış :)... Çok sağolasın o konuya ilk baktım zaten epey iyi anlatmışsın kalvyene sağlık...






    Paylaş
    zabb isimli Üye şimdilik offline konumundadır

  19. #19
    Bölüm Kaptanı
    Smog - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)

    Üyelik tarihi : Apr 2009
    Mesajlar : 3.657
    Tecrübe Puanı 151
    Tecrübe Puanı Gücü : 100

    Standart



    :) Sağolasın kadeş..






    Paylaş
    Kral eve döndü..
    Smog isimli Üye şimdilik offline konumundadır

Yetkileriniz

  • Konu Acma Yetkiniz Yok
  • Cevap Yazma Yetkiniz Yok
  • Eklenti Yükleme Yetkiniz Yok
  • Mesajınızı Değiştirme Yetkiniz Yok
  •  

Turnuval Yasal Uyarı!

Turnuval Bilgi paylaşım platformudur. Hukuka, yasalara, telif ve kişilik haklarına bağlıdır. "5651 sayılı yasada" belirtilen "Yer Sağlayıcı" olarak hizmet sunmaktadır. İlgili yasaya göre site yönetiminin tüm içerikleri kontrol etme yükümlülüğü yoktur. Bu sebep ile sitemiz, uyarıları dikkate alarak yasa dışı paylaşımlar hakkında gerekli işlemleri yapmaktadır. Oluşabilecek yasal sorumluluklar "Üyelerimize" aittir.

Web sitemizi kullanmaya devam ederek, turnuval.com hizmetlerini sizlere daha iyi sunabilmek amacıyla kullandığımız cookie'ler (çerezler) ve kişisel verilerinizle ilgili Gizlilik Politikası'nı kabul etmiş olursunuz.


1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 145 146 147 148 149 150 151 152 153 154 155 156 157 158 159 160 161 162 163 164 165 166 167 168 169 170 171 172 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 194 195 196 197 198 199 200 201 202 203 204 205 206 207 208 209 210 211 212 213 214 215 216 217 218 219 220 221 222 223 224 225 226 227 228 229 230 231 232 233 234 235 236 237 238 239 240 241 242 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 273 274 275 276 277 278 279 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 292 293 294 295 296 297 298 299 300 301 302 303 304 305 306 307 308 309 310 311 312 313 314 315 316 317 318 319 320 321 322 323 324 325 326 327 328 329 330 331 332 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 344 345 346 347 348 349 350 351 352 353 354 355 356 357 358 359 360 361 362 363 364 365 366 367 368 369 370 371 372 373 374 375 376 377 378 379 380 381 382 383 384 385 386 387 388 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 402 403 404 405 406 407 408 409 410 411 412 413 414 415 416 417 418 419 420 421 422 423 424 425 426 427 428 429 430 431 432 433 434 435 436 437 438 439 440 441 442 443 444 445 446 447 448 449 450 451 452 453 454 455 456 457 458 459 460 461 462 463 464 465 466 467 468 469 470 471 472 473 474 475 476 477 478 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 490 491 492 493 494 495 496 497 498 499 500 501 502 503 504 505 506 507 508 509 510 511 512 513 514 515 516 517 518 519 520 521 522 523 524 525 526 527 528 529 530 531 532 533 534 535 536 537 538 539 540 541 542 543 544 545 546 547 548 549 550 551 552 553 554 555 556 557